Advertisement

ads

7 MAKNA MIMPI BERKAITAN HUBUNGAN INTIM



Assalamualaikum....

Selamat malam semua..
korang percaya tak dengan mimpi.
sebenarnya ramai orang yang bermimpi sebab emosi
sebelum tidur tu terbawa2 dalam tidur.
ada satu petikan dari ivillage ni menceritakan
makna2 mimpi tentang hubungan badan atau hubungan intim

1-bermimpi melakukan hubungan intim dengan seseorang dari masa lalu~
bermakna anda sekarang sedang bosan dengan hubungan waktu sekarang.

2-mimpi melakukan hubunagn intim dengan rakan sekerja atau ketua ditempat kerja~
bermakna Anda merasa selesa bekerja atau menjalin hubungan yang baik dengan orang tersebut secara profesional dan anda mengkagumi orang tersebut

3-mimpi melakukan hubungan badan dengan selebriti~
bermakna ada sesuatu yang anda harapkan tapi tidak tercapai.Aanya boleh juga terjadi kerana anda mengharapkan hubungan lebih romantis dari pasangan anda.

4-mimpi berhubungan badan dengan orang yang dibenci~
Jika orang itu adalah dikalangan rakan2 itu bermakna ada sesuatu yang anda cemburui tentangnya dan anda ingin menandingi kualiti yang dia ada.jika dikalangan saudara mara itu bermakna anda ingin memperbaiki hubungan dengan dia.

5-mimpi sesama wanita~
bermakna anda mengharapkan pasangan lebih memberi perhatian dan lebih memahami.

6-mimpi hubungan badan atau hubungan intim terganggu~
bermakna waktu untuk privasi sering terganggu, baik oleh pekerjaan dan keluarga.berhiburlah dan luangkan sedikit masa untuk bercuti dengan orang2 tersayang.

7-mimpi tak dapat mencari tempat untuk melakukan hubumgan intim
bermakna anda mengalami masalah untuk mencapai kepuasan ketika hubungan intim

*baca boleh percaya jangan..
selalunya mimpi yang tak berapa elok ni
mainan syaitan..sebelum tidur basuh la kaki..
baca doa..ambil wuduk..:)

sekian..

Catat Komen

16 Ulasan

  1. ekekek x leh percaya lah
    ada ke mimpi buat seks sengan rakan sekerja maknanya selesa bekerja dan lebih profesional .. ahahah macam2 hal lahh .. ekkeke


    x caya .. x caya eeekke
    selalu x basuh kaki sbb ieda selalu tidur lepas semayang isyak ;)

    BalasPadam
  2. bahaya mimpi pasal ni..mimpi hanya mainan..hehehe

    BalasPadam
  3. bace je..
    x leh percaya...
    haish..

    BalasPadam
  4. aku rasa lain lain je baca entry ni hahahaha tapi seronok pulak..

    nice info..baru aku tahu hahahahaha

    BalasPadam
  5. Jauh sekali untuk percaya. Hehe

    BalasPadam
  6. ish..mimpi x leh caya..jangan caya...hihi

    BalasPadam
  7. sapelah yg buat tafsiran ni ekk??

    BalasPadam
  8. kui kui.. percaya jangan tapi dapat mimpi macam ni sekali sekala ok gak..hehe..

    BalasPadam
  9. nama pun mimpi...hanya hayalan tido je

    BalasPadam
  10. mimpi cmni pun ade mkne ek???hehehe

    BalasPadam
  11. mimpi melakukan seks dengan org tak kenal??hehehe :)

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
  12. ramalan dan maknak mimpi emang sangat baguslah, salam kenal cik-cik cantek

    BalasPadam
  13. wah,, bagus juge ni post nye..rajin-rajin update ye yang macam ni :p

    BalasPadam
  14. Salam admin, Setelah membaca artikel Anda Saya suka dengan topik Anda. Sangat membantu sekali dan bisa dijadikan sumber referensi ide bisnis camilan unik dan murah dari tahu. Saya berharap orang lain dapat merasakan manfaat yang sama seperti saya, saya akan menunggu update artikel berikutnya. Terima kasih untuk berbagi

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)