Advertisement

ads

1st year Ohsemm Anniversary - blog remyhazza

Assalamualaikum...

Aku rasa macam nak join segmen pulak hari ni..
segmen ni anjuran pembaca setia blog aku..jadi rasa nak la join..kan??
segmen sempena ulangtahun blog dia yang ke satu..:p
tuan blog tu namanya Remyhaza..

kalau korang singgah blog dia
mesti sakit hati sebab banyak sangat gambar makanan
yang sedap mata memandang.
kadang2 dia tayang gambar sandwich je pun..
tapi nampak sedap sangt..



Kalau aku dapat kerja macam dia
mesti seronok.asyik dikelilingai makanan yang sedap2 je..
bahagia nya hidup...


kan??nampak sedap kan??perut berbunyi??

Ni boleh kata GA la jugak kan??
sebab ada hadiah untuk yang bertuah..
jadi kalau korang nak join
apa kata klik je banner atas sekali tu..

sekian..

Catat Komen

2 Ulasan

  1. saye mmg tgh lapar ni!!!erkh...

    BalasPadam
  2. thank akak......
    join segmen remy......
    mana tau kut2 ade rezeki utk baby......amin...

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)