Breaking

Monday, 7 November 2011

MAISARA:dia ensem .

Assalamualaikum...

petang tadi pi rumah solihin zubir...
dah balik umah..
guling2 depan tv dengan maisara...

maisara:ibu..nanti kita pergi lagi rumah tadi..

Ibu:ok..lain kali la..kalau kita balik kampung boleh la pegi.

maisara:maisara suka semua kawan2 tadi..

Ibu:ye ke??

Maisara:semua ensem..

Ibu:yang mana satu yang ensem??yang pakai songkok tu ye??

Maisara:bukan..yang ambik gambar dengan maisara tu..

Ibu:tapi dia tak sepadan la dengan awak..

maisara:ye la..kalau kecik sikit lagi baik,kan ibu??

aih!!!.
nak yang ensem je..
tak sedar langsung diri dia tu comot!


sekian..

27 comments:

  1. kemain lagi maisara ni nohh..
    hensem tu penting nt sejuk mata memandang kan maisara..hik3

    ReplyDelete
  2. amboi anak akak,demand beno..hehe

    ReplyDelete
  3. maisarah tu comot ke? berapa tahun umurnye..?

    ReplyDelete
  4. hehehe..ade taste maisara nie..good..good..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. da pandai daa..

    high taste..wahh

    ReplyDelete
  6. untunglaaa...org xhensem xde pompuan nk...ngeh3..

    ReplyDelete
  7. hahaha..maisara jatuh cinta pandang pertama ek..;)

    ReplyDelete
  8. pergh...tak boleh tahan!!!

    ReplyDelete
  9. Camne la gaknya adik kecik ni define hensem? Hhheee....

    ReplyDelete
  10. hahaa .. kecik2 dah pandai memilih ni ..

    ReplyDelete
  11. hahaa .. kecik2 dah pandai memilih ni ..

    ReplyDelete
  12. amboi..dh pandai memilih maisara ni...nak yg hensem je...huhu

    ReplyDelete
  13. taste kena bagus kan maisara.. he..he.. comel aje..

    ReplyDelete
  14. maisara tau x makna ensem tu?

    ReplyDelete
  15. cepatlah akk dpt menantu nt.hehehe

    ReplyDelete
  16. fuyoooooooooo kagum.
    tinggi citarasa tu :-)

    ReplyDelete
  17. kalau kecik sikit lagi baik? patotnya tunggu maisara besar la dulu.hehe

    ReplyDelete
  18. hamboi kemain..
    nak yang ensemmmm...=D

    ReplyDelete
  19. pandainya maisara ni..meh sini jadi menantu makcik nak?anak makcik pun ensem tau..ngeeee

    ReplyDelete
  20. ahaha.. adakah semua mamat yg ambil gambar dgn dia, dia akan ckp ensem? hahaha... lawak la maisara ni..
    siyes sy sgt suka dgn telatah dia..
    rsa mcm nk pinjam 2,3 hari utk hiburkan hati.. hehe.. mmg lawak la dia..

    ReplyDelete
  21. kikikiki
    aiyoooooo
    maisarah kene kasi ilang comot du;u taw!=p

    ReplyDelete
  22. kiki.kecik2 dah pandai noh..ada kelas la jah..;)

    ReplyDelete
  23. hahaha.. memang lawak.

    datang dari blog SZ. salam kenal :)

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox