Breaking

Saturday, 5 November 2011

ESOK RAYA KAN??

Assalamualaikum...


selamat pagi..
rasanya hari ni tak ramai yang nak
berblog macam selalu kan??
ye la..yang dah sampai kat kampung tu
sibuk nak masak2..sibuk nak kemas umah...

Aku ni pun sebab tak balik kampung lagi je..
petang nanti sampai je kat kampung
lupa terus yang aku seorang blogger..
wakakak...

tapi jangan lupa jengah blog aku ye
sebab update tetap update...
sehari kan ada 24 jam..
panjang sebenarnya 24 jam tu..
heheheh

kepada yang nak bertolak balik,hati2 memandu..
yang dah sampai kampung
jangan lupa cuti tak lama..
kang dah syok dok kat kampung
terus ambik keputusan nak menganggur..
ada tau orang macam tu..
heheheh..

selamat hari raya...:)

sekian...

9 comments:

  1. salam..
    singgah cnie..SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA...;)

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya kak!

    terus update even tengah bercuti raya kan...hehehe

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum Diana

    SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA
    Semoga Amalan Kita Diterima Oleh Allah

    Wassalam

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya kak...nnt bawak ketupat kat Sm yew..SM x balik kmpg..:(

    ReplyDelete
  5. hehehe..mish dah ada kat kampunggg!!yeayy!

    ReplyDelete
  6. saya tak balik kampung..huwaaa...

    ReplyDelete
  7. ader mse mesti lawat..cter pasal daging kt sne k :D

    ReplyDelete
  8. termasuklah sy
    x dpt update belog sebab sakit
    huwaaa

    akak balik raya leklok ye!=]

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox