Breaking

Thursday, 21 April 2011

Gangguan seksual~~nak lempang ke???

Assalamualaikum...

lelaki...lelaki....!!
pantang peluang depan mata mula la nak menjalar2 tangan nye..
nak kena pasang perangkap tikus gamaknye ni??

pernah dengan kan tentang ganguan seksual??
biasanye orang merungut gangguan dari rakan tempat kerja atau
bos2 yang miang2 keladi.
tapi cemana kalau yang mengganggu tu ahli keluarga sendiri?
abang ipar????aduhai...kuatkan iman mu wahai abang ipar..

ini cerita dari seorang kawan la..
dia tinggal dengan kakak dia yang dah berkawen tapi belum ada cahaya mata.
bila kakak dia terlepas pandang je
mula la abang ipar dia dok cuit2 dia..
sentuh pinggang la..
cuit sana cuit sini...

nak diadukan pada kakaknya takut rumahtangga
orang tu berantakan..
sudahnye dia terpaksa memendam rasa.
rasa nak penyepak muka abang iparnye tu ditahan saja.
rasa tak tertahan dia adu pada boipren nye saja lah..

kalau aku la..
memang kena jerkah dah abang ipar tu..
supervisor tempat kerja pun pernah kena sembur
dengan aku..
hahhhah..ok..tu cerita lama.lupakan!!!:p

nak menghadapi situasi ni cik adik kena
betul2 jadi kuat..jadi berani..
berani untuk melawan bila perlu.
untuk permulaan bagi amaran pada dia.
jangan diam saja..
"sekali lagi kau sentuh2 aku aku repot polis.."
kalau tak de perubahan sila dapatkan bantuan pihak ke tiga..

takut rumahtangga kakak berantakan??
lelaki begitu tak sesuai untuk kakak kita
yang kita sayang..sayang kakak kan??
buat sesuatu..dengan kamu pun dia berani
bayangkan dengan wanita2 lain kat luar sana..
kesian kakak kamu..kan???

apa pun fikir keselamatan diri sendiri sebelum
memikirkan kebahagian orang lain..

sekian....

baca yang ni jugak..http://adzriel.blogspot.com/2011/04/lempang-je-naik-lemak-pulak.html

26 comments:

  1. betul tue keselamatan perlu di utamakan kan??kan??

    ReplyDelete
  2. betul kak... lebih baik bg tau hal yg sbnrnya wlpn hal tu amat menyakitkan...

    ReplyDelete
  3. xpnh nk pk kalo kena kt family sendiri.sadis tol.tak de sivik org cm ni.

    ReplyDelete
  4. utk diana
    http://adzriel.blogspot.com/2011/04/lempang-je-naik-lemak-pulak.html

    ReplyDelete
  5. hish..saya menyampah betul ngan org yg suka buat hal gatal2 gini..

    kdg2 org gini kene kasi hajar cukup2..

    ReplyDelete
  6. suka statement akak..
    itu baru dia buat ngan adik ipar..yang kat luar tak tahu hal..better amik tindakan sebelum dapat anak..macam pervert sangat a.ipar dia tu

    ReplyDelete
  7. erm.. xsuka..! naseb bek mak ayah caya anak dia nih.. lau dak tak taw lah apa jadi.. hmm

    ReplyDelete
  8. yelah kak..klu syg kakak kita baek report kan aje..eii geli lak sy bc..mtk simpang la dpd keturunan gatal mcm ni..hehh~ =_=

    ReplyDelete
  9. kalau sye, dah lame kick dah.. hm, jgn diam kalau kite diganggu mcm ni.. betul kate akak, at least bg amaran..

    ReplyDelete
  10. kesian dia.. tentu dalam dilema.. tp perkara mcm ni mmg tak patut terus di simpan.. takut2 kita yg terus menjadi mangsa.. eeeiii.. tak suka betul dgn org yg ambil kesempatan mcm tu..

    ReplyDelete
  11. Benda yang paling benci dan menjijikkan kalau berdepan dengan orang gatai nie , orang macam nie perlu di ajar baru dia tahu langit tu tinggi atau rendah jangan ikut sedap je nak mengatal..kesian dia tentu dalam dilema skrang nie..

    ReplyDelete
  12. susah kak..sy penah berhadapan ngan mereka2 ni. bos..takyah cakap. membe2 ckp apsal ko tak lempang je. tapi bile ade kat tpt kejadian..sndri tak tau nk wat ape.

    pasal abg ipar tu..tau jugak tu.membe kene gak. tapi sy paham nape dia tanak ngadu. kakak dia lebih rapat ke family belah sana. takut klau ngadu kakak dia lebih backup sana. bukan abg ipar yg kene, family belah sini yg kne tggl nnt..

    nk berhadapan mende2 camni mmg ssh. dulu sy pn sllu ckp..tp kene batang hidung sndri..ape pun tak boley! [jambu sekejap. haha]

    ReplyDelete
  13. pernah kena ..
    hampeh betul ~~~~~

    ReplyDelete
  14. ish...x snonoh la ang ipar tu
    dlm rumah sndiri pon dia brani, kt tmpt lain cmne la gamaknye..

    ReplyDelete
  15. kuang hajar punya abang ipar!!

    pindah je dari situ!!

    ReplyDelete
  16. berat mata memandang..berat lagi bahu memikulnya.. tapi jantan camni kita repot je ngan kakk..itu adik ipar berani cuit2..kalau orang lain??

    ReplyDelete
  17. lari le kalo tanak buat repot kat akak ke pilis ke... kang lagik teruk

    ReplyDelete
  18. owh, kesilapan sendiri tu himpunkan suami dengan adiknya dalam satu rumah. kan aurat dgn abang ipar masih kena jaga spt aurat dia dengan bukan mahramnya. sentuh kulit batal air sembahyang. sama jugak sebaliknya..

    lelaki ni mmg pelik sket perangainya. so, mcm mana pon, jgn satukan suami ngn adik perempuan dalam satu rumah. pg la suruh adik tu dok jauh2 kat hujung dunia sane..lebih selamat..

    kalo pasal bos gatal tu, memang patut kasi lempangan maut je terus. ahaks..

    ReplyDelete
  19. akak pon penah kene dgn bos ke? heh akak kan lawa sebab tu bos pon nak try.. hehe


    ss tak penah lg berhadapan dgn situasi macam ni.. mintak jauh la..

    ReplyDelete
  20. mula2 cuit kalau di biar kan tak mustahil lah makin melampau nnt .. byk kes dah jadi hati2 lah .. abg ipar ke ayah ke .. dia tetap manusia yg ada hawa nafsu ..

    ReplyDelete
  21. betul tu.kalau dia sayang akak dia,,baek dia buat something..jgn dipendam.takut benda yang lebih buruk berlaku...:P..

    ReplyDelete
  22. uiks takutnye kena ganggu cm tu.
    ape kata kita bakorrrrr je abg ipar tu.
    kita bakorrrr!
    hahahahahaha:D

    ReplyDelete
  23. xptut btul! tp klau dy gtau cnfirm kkak dy cm ssah je nk cye.. tp pape pon dy kne la berani cket..

    jemput singgah ANASAURUS :)

    ReplyDelete
  24. kalau datang dari keluarga sendiri itu yang berat permasalahannya..boleh jadi serba salah dibuatnya.tapi kalau makin dibiarkan makin teruk dan sukar dibendung.

    ReplyDelete
  25. ade la kan kisah sorang pompuan tu..biras dia sendiri nak main2 sms/calling2 dgn dia..

    rasa2 nak bako tak biras pompuan tu?? ke nak santau jer..

    kuheh! kuheh!

    ReplyDelete

sila tinggalkan komen anda...:)

Adbox