cikgu azlina..!

23:28:00
kenapalah aku rase hari ni malas sangat nak update.. aku rase malas je nak pikir ape nak tulis.. selalunye bile tengok muka maisara ade je i...
cikgu azlina..! cikgu azlina..! Reviewed by Diana Rashid on 23:28:00 Rating: 5
datang umah aku,jamu air kosong je!boleh?? datang umah aku,jamu air kosong je!boleh?? Reviewed by Diana Rashid on 20:30:00 Rating: 5
ko nak lemak2 aku???ambikkkkk... ko nak lemak2 aku???ambikkkkk... Reviewed by Diana Rashid on 16:33:00 Rating: 5

lip lap lip lap!!!

21:17:00
lama tak menulis pasal diri sendiri..' ye ke lama??ah..biar lah.. nak cerita pasal barang kemas la.. semua pompuan suke barang kemas.. y...
lip lap lip lap!!! lip lap lip lap!!! Reviewed by Diana Rashid on 21:17:00 Rating: 5

tangisan untuk siapa?

15:09:00
semua orang pernah menangis. ada yang menangis untuk kekasih..bila bergaduh dengan kekasih mula la balik rumah tekap muka kat bantal menangi...
tangisan untuk siapa? tangisan untuk siapa? Reviewed by Diana Rashid on 15:09:00 Rating: 5
moden sangat ke engko??? moden sangat ke engko??? Reviewed by Diana Rashid on 13:02:00 Rating: 5

pagi2 dah beleter!!

10:03:00
aku tak bekenan langsung perangai budak2 sekarang ni.. nak start beleter la ni.. ramai betul yang malas kerja ye.. dah la masa sekolah dulu ...
pagi2 dah beleter!! pagi2 dah beleter!! Reviewed by Diana Rashid on 10:03:00 Rating: 5

hari aku ngadap tv!!

23:24:00
harini banyak betul aku cerita pasal astro ye.. hadap je la ye.. aku perasan sekarang ni astro dah tak macam dulu la.. dulu iklan sikit je.....
hari aku ngadap tv!! hari aku ngadap tv!! Reviewed by Diana Rashid on 23:24:00 Rating: 5
seram nye..tapi dia tak takut!!! seram nye..tapi dia tak takut!!! Reviewed by Diana Rashid on 21:16:00 Rating: 5

astro @15!

17:44:00
korang pernah tak tonton siaran @15 di 109 astro? pada adik2 mesti la pernah kan?? kat situ kan boleh berchating bersama moderator yang siap...
astro @15! astro @15! Reviewed by Diana Rashid on 17:44:00 Rating: 5

pink lagi???

12:35:00
kenapa orang pompuan ramai yang suke pink?? aku tau ade yang tak suke..konon2 jiwa dia kental la tu.. pakse jugak diri tak suke..padahal su...
pink lagi??? pink lagi??? Reviewed by Diana Rashid on 12:35:00 Rating: 5

saye ikhlas ni..

09:56:00
Apabila ada orang berkata.. "saya tak de ape2 ya..saye ikhlas beri benda ni pada awak..".. maksud nye dia ade ape2.. orang yang ta...
saye ikhlas ni.. saye ikhlas ni.. Reviewed by Diana Rashid on 09:56:00 Rating: 5
tengok la muka anak aku mase umur 8 bulan! tengok la muka anak aku mase umur 8 bulan! Reviewed by Diana Rashid on 00:26:00 Rating: 5

farah nabila...

22:50:00
kali ni aku nak berkongsi satu cerita tentang kakak aku. aku panggil dia kakngah je.. kakngah ade anak istimewa.nama anak dia farah nabila.m...
farah nabila... farah nabila... Reviewed by Diana Rashid on 22:50:00 Rating: 5

nak komen ke tak nak??

18:31:00
sebenonye aku lebih suke kalau korang pakai tempat komen yang macam ni.. senang sikit nak komen2.. tapi banyak jugak yang tak pakai macam ni...
nak komen ke tak nak?? nak komen ke tak nak?? Reviewed by Diana Rashid on 18:31:00 Rating: 5
semua bagi kat saye ye abang!!! semua bagi kat saye ye abang!!! Reviewed by Diana Rashid on 16:05:00 Rating: 5

saya sayangkan suami!!

23:00:00
Semua orang sayang kan pasangannye.ade ke sape2 yang tak sayang pasangannye.. kalau ade baik la tak payah berpasangan. harini aku berbual2 d...
saya sayangkan suami!! saya sayangkan suami!! Reviewed by Diana Rashid on 23:00:00 Rating: 5

ini masa berfikir..

19:16:00
pernah tak ade satu hari dalam banyak2 hari tu korang rase macam tak kuase nak balas sms atau nak jawab call. tak salah pun kalau kite tak n...
ini masa berfikir.. ini masa berfikir.. Reviewed by Diana Rashid on 19:16:00 Rating: 5
senyum-senyum jom!! senyum-senyum jom!! Reviewed by Diana Rashid on 14:24:00 Rating: 5

alamak!hilang la...

23:08:00
aku ni pelupa.. kat mana letak memori kad entah la.. tambah pening kepala memori kad tu suami aku punye.. hehhe.. mesti satgi dia jeling2 ak...
alamak!hilang la... alamak!hilang la... Reviewed by Diana Rashid on 23:08:00 Rating: 5

romantiknye.....!

12:42:00
percaya atau tak ade orang yang takut nak kawen sebab dia sedar diri dia tak romantik. dia pikir bila dah kawen kena romantik setiap masa. s...
romantiknye.....! romantiknye.....! Reviewed by Diana Rashid on 12:42:00 Rating: 5
mira yang bagi..!ala..mira yang gitu2 tu! mira yang bagi..!ala..mira yang gitu2 tu! Reviewed by Diana Rashid on 10:32:00 Rating: 5
oh dunia ini..penuh kepalsuan...! oh dunia ini..penuh kepalsuan...! Reviewed by Diana Rashid on 16:02:00 Rating: 5

duduk rumah mertua..

14:25:00
a de sorang kenalan tinggal dengan mertua.bile aku jumpa je dia mesti dia ngadu betape tak seronok nye duduk dengan mertua. betul ke tak ser...
duduk rumah mertua.. duduk rumah mertua.. Reviewed by Diana Rashid on 14:25:00 Rating: 5

pukul sebelas pagi..

10:57:00
u i h..dah pukul sebelas.. masak tak lagi ni.. hari2 penat nak pikir.."ape la aku nak masak harini..?" bukan ape..suami aku ade be...
pukul sebelas pagi.. pukul sebelas pagi.. Reviewed by Diana Rashid on 10:57:00 Rating: 5

cerita pasar malam!

23:27:00
semalam aku pi pasar malam..nak beli ayam,daging ikan dan segala mak nenek la..ternampak orang jual buah dokong.teringin lak...sekilo rm3 j...
cerita pasar malam! cerita pasar malam! Reviewed by Diana Rashid on 23:27:00 Rating: 5

maisara lagi!!

19:50:00
maisara ni kan pantang tau kalau kita nak ambik gambo. diakan selalu perasan lawa.bile nak ambik gambo,tetibe je mimik muka betukar.meh laya...
maisara lagi!! maisara lagi!! Reviewed by Diana Rashid on 19:50:00 Rating: 5

gigi jarang!

17:25:00
semua orang mengharapkan yang baik2,yang cantik2 yang elok2.. tapi siapa lah kita untuk menentukan semua itu.setiap kejadian adalah hak Alla...
gigi jarang! gigi jarang! Reviewed by Diana Rashid on 17:25:00 Rating: 5

sangatlah azab..

15:18:00
"hang dah sembahyang ka belum?".. soalan ni selalu kita dengar masa kecik2 dulu kan?dah besar ni ade lagi ke yang nak tunggu suruh...
sangatlah azab.. sangatlah azab.. Reviewed by Diana Rashid on 15:18:00 Rating: 5

curang!

14:10:00
kenapa zaman sekarang terlalu banyak sangat suami orang yang berhubungan sulit dengan isteri orang?aku sendiri tak tahu nak jawap ape.ini s...
curang! curang! Reviewed by Diana Rashid on 14:10:00 Rating: 5

untuk bakal pengantin..

18:27:00
start bulan ni banyak le kenduri kawen.memang hujung2 tahun jadi pilihan bakal2 raja sehari ni untuk bersatu..mungkin sebab hujung2 tahun bi...
untuk bakal pengantin.. untuk bakal pengantin.. Reviewed by Diana Rashid on 18:27:00 Rating: 5

cerita tentang soleha.

15:05:00
nak cerita satu benda ni.mase bujang dulu aku duduk jb,kat taman daya. seronok dok situ sebab kenal ramai orang. pakcik makcik,akak abang..a...
cerita tentang soleha. cerita tentang soleha. Reviewed by Diana Rashid on 15:05:00 Rating: 5
Powered by Blogger.