Advertisement

ads

nak beli ke tak nak..?



asalamualaikum...!!



tadi petang ikut laki aku pi kedai eksesori keta..



tauke kedai tu promot macam2 kat laki aku..



mau sebaldi air liur dia rugi..haha...



laki aku ni memang kalau bab2 membeli ni dia cerewet sangat.dia rela servey satu pulau pinang semate2 nak cari sesuatu benda yg dia betul2 nak.



sampai dia puas ati baru dia akan beli.



yang sebeno nye dia nak beli dvd player utk keta dia ni.



yg lame punye dah rosak.lagipun yg lame tu vcd player je..dah x canggih..tu yg beria2 nak tukar...



dia dok dalam kedai tu nak dekat setengah jam..aku ingat kan dia nak beli le..padahal,kuar dengan tangan kosong je..mau berasap taukey kedai tu..



tapi tu la..nak buat macam mane kan???kuase di tangan pembeli..so..



sukeati laki aku le dia nak beli ke idak...hahaha..

Catat Komen

1 Ulasan

  1. hahahaha.. bagus tu.. biar kering tekak yang menjual tu.. hahahahha aku suke la pulak..

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)