Advertisement

ads

mataku berkedip..


Hari ni mata aku berkedip je..rimas pun ade.mata belah kanan ni. ade ke ubat nye ye?orang tua2 kate kalau mata berkedip tu makna nye nak tengok orang jauh.ade pulak yg kate nak menanges.macam2 lagi la..tapi bagi aku mate yg tetibe je kedip x benti2 ni sebab mata letih.kurang tidur..ye ke aku kurang tido?lebih tido ade la.hari2 aku bangun je dah jam 11.kurang tido ape mcm tu..

x pun sebab aku asek ngadap laptop je kot..hehe.. aku kan suke main game nie..okey la..x mau ngadap dah.nak bagi mate aku nie rehat..mesti korang cuak je bace blog aku ni.bukan best pun.haha..

Catat Komen

2 Ulasan

  1. aritu saya berkedip sebelah kiri..alhamdulilah tak de apa2 yang berlaku lagi...

    BalasPadam
  2. oh bikin suspen je ye..hehe..btol2 kalo berkedip byk tue myb sbb byk tgok tgk screen lappy kot..same goes to me la...mata dok pulun tgok screen sbb dok maen gem kan..hee..nywz done follow ur blog..hit me bck ya~

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)