Advertisement

ads

lukisan anak aku..









minggu ni anak aku dah start melukis..
rasa syok je tengok dia asek ngadap buku .
walaupun baru umur 3 tahun tapi dia dah pandai.
memang le gambar yang dia lukis tu x sama mcm yang dia bayangkan.tapi sekurang kurang nye anak aku dah tunjuk tahap pembesaran dia.
sesuatu yang membanggakan aku sebab aku berjaya membesarkan anak aku..dulu mase pretnen selalu je risau.."boleh ke aku jaga anak aku ni??"..


perjalanan masih jauh..
ini mungkin baru permulaan..
kalau 1 hari nanti anak aku jadi seorang pelukis bagus jugakkk...
daripada jadi penyanyi..

kalau nak tau apr yang dia lukis korang boleh tgk le kat atas tu..
gambo yang mule2 tu kate nye ade lah seekor burung gagak..
ade ke rupe burung gagak tu.
boleh laaaa...gambo yang ke 2 tu pulak ade lah seekor kuda..hehe..
yang gambo n03 tu seekor lipas..

banyak nye kaki lipas dia.gambo yang last sekali tu ialah gambo ayah dia merangkap laki aku..
terkejut jugak le ayah dia mase mule2 tengok anak dia lukis gambo ayah gitu.
ok la jugak sebab ade mate,gigi,tangan,kaki..dan yang paling penting sekali pusat ayah dia lebih besar dari bijik mata..haha..

sebenar nye banyak lagi yang dia lukis.aku nak upload banyak2 kat sini takut korang jadi giler lak lepas tengok gambo2 lukisan maisara nie..ekeke..

sekian..

Catat Komen

1 Ulasan

sila tinggalkan komen anda...:)