Advertisement

ads

kesian anak ibu..!!!



kesian anak ibu..mulai hari ni xde dah le kwn baik dia.. dengar2 ibu nurin dah antar nurin pi taska..yg pelik nye ibu abah nurin x pulak bagitau..penat je maisara dan ibu dia ni tunggu nurin tetiap pagi.klu tau x nak antar baik kami tidor je..masuk hari ke 6 ni baru le tau ibu dia antar dia kat taska..dah 6 hari jugak le maisara asek sebut name nurin..makan roti pun nak simpan untuk nurin sikit..makan eskrem pun ingat kat nurin..nak mandi,nak tidur semua ingat nurin..kesian nye anak ibu..



tapi ibu janji nanti ibu carikan kawan yg lain untuk maisara ye...kawan yg boleh main baby2..kwn yg blh nyanyi lagu stacy same2..yg pandai menari..dan yg penting kawan tu suke main block2 dengan maisara..



tiap2 pagi bangun je maisara dari tido,mesti tanye..''ibu..nurin dah balik ke belum"?emm...macam mane la ibu nak jawab..nak buat macam mane klu nurin x mau duduk kat sini..



insyaallah...ibu akan cari secepat mungkin kawan untuk maisara tu..nanti boleh la maisara pegi kedai same2 dengan kawan baru maisara tu.kite belikan banyak coklet dan mam dap untuk dia..




sayang anak ibu ni.....!!



Catat Komen

1 Ulasan

  1. apa yg susahnye cik kak.bincang baik2 ngan hubby tu.buat kerap2 skit heheh insyaallah dptla kwn bru dlm awal atau pertengahn thn dpan.

    BalasPadam

sila tinggalkan komen anda...:)