Advertisement

ads

durian oh durian...




dah 2,3 hari gak le aku rase tekak aku ni mcm nak mkn durian.semalam cakap le kat laki aku kalau nak kuar aku nak beli durian.
laki aku ni sebut je nak makan ape.kompem dia akan beli dengan segera.hari ni ade pasar malam kat taman tasek mutiara.jadi di kesempatan ini laki aku pun ajak le ke pasar malam tu.untung2 ade orang jual durian.sah2 le ade..tengah musim nye ni.lagipun mase pi pantai remis ahad lepas aku tengok sepanjang jalan penuh orang jual durian.mase tu perut tgh kenyang baru pas makan kenduri.so x le teringin sangat durian tu.
cina yg jual durian tu siap bagi jaminan isi durian dia yg terbaik di mesia.laki aku pulak pantang dengar ade jaminan terus beli.beli 2 biji je.bukan banyak pun.beli banyak2 sape nak makan?laki aku ni bukan nye hantu buah.aku ni pulak pantang le nampak buah2 ni.tambah2 kalau yg bemusim.mase dalam keta semerbak je bau harum durian tu.makin x sabar2 je aku nak membelasah durian tu.
sampai je kat umah rase x larat pulak nak kopek durian tu.aku bedal le dulu pasemboq yg aku beli tu.x dan nak snap ganbo pasemboq tu.lapar sangat.punye la mahai pasemboq dia.tauhu 1,telor 1,fishcake 1,sosej 1,cucur udang 1..harge nye rm6.50.mahal x?aku rase mahal.hehe..
lepas layan facebook baru aku teringat nak makan durian tu.mase mule2 nak kopek tu rase bedebo2 je.hehe..bukak2 je..mak aih..cantik nye isi dia.macam butir emas.hehe..terlebih sudah!klu nak tau rase nye mcm..er..em...ar.... x dapat digambarkan dgn kate2.sebiji aku pulun sorang je.dasyat kan?
tapi sekarang aku sedang merana.pedih ulu hati..haha
padan muka aku.makan x hengattttt...

Catat Komen

0 Ulasan