Advertisement

ads

Baju Raye.....eee suke nyeeee!!!









Bile tibe hari raye je benda yang aku rase paling penting sekali ade lah baju raye.x de baju raye x rase la kerayaan nye tu..kuih raye x de x pe.idang biskut 4 segi,sirap dgn bihun goreng pun dah okey.tapi kalau x de baju raye boleh jadi kenangan paling pahit la itu tahun.





aku tergerak pulak nak citer pasal baju raye kali nie.ade la kenangan pahit pasal baju raye nie.tahun lepas aku pi la tempah baju utk raye kat sorang akak nie.dengar2 orang kate dia pandai buat baju.2 hari sebelum raye laki aku pun p la amek baju tu.alangkah sedeh nye ati aku tgk baju aku jadi kotor.





yang x best nye tukang jahit tu mati2 kate baju tu memang dah kotor mase mule2 aku antar lagi.klu blh cuci x pe gak.nie memang x blh sebab tu bekas penanda yg tukang jahit guna utk tanda baju.





mase mule2 aku beli kain tu dekat 10x aku bentang kain tu utk tgk ape yg x kena.x de pulak nampak kotor tu.bile dia dh kate gitu aku pun pasrah je la.oleh sebab kotor tu kat lengan je aku pun mintak le dia tgk klu2 ade kain lebih aku tu utk ganti lengan baju tu.tp dia kate x de.cukup2 saje..





aku pun nanges la,sampai gaduh2 dgn laki aku dek pangai aku yg mcm dak tadika nie.haha..(sedor pun)..sedeh siott,diperlakukan sebegitu rupa..dihari raye itu aku x de mood je sebab orang lain ade baju cantik2...aku lak>....huwaaaaaaaa.





disebab kan kejadian itu aku telah buat keputusan x mau dah tempah baju raye.nak beli yg dah siap je tahun nie..sekarang nie tetiap malam aku bepikir nak beli baju yg mcm mane ye???? tunggu... dah beli nanti aku tunjuk la kat korang..

Catat Komen

0 Ulasan