Skip to main content

Posts

Showing posts with the label zuan bikin panas hina pm

WARTAWAN HIBURAN HINA PM DIGANTUNG KERJA?

Assalamualaikum...
Saya memang dari dulu tak berapa gemar dengan sorang wartawan ni.. Selalu saya dengar kalau dia tanya artis2 ni dia  kerap juga kata" ...blogger2 kata...bla bla..bla.." sikit2 nak salah kan blogger.. padahal diaorang yang nak tanya ,tapi diletak kan salah tu pada blogger..
Baru2 ni saya tengok dia ada jugak berbalas2 komen tentang gambar PM kita yang dia kongsi di laman IG dia.. ramai yang tak puas hati dengan gambar yang di kongsi tu.. seolah2 mengina pemimpin negara.. malah dengan sengaja dia mendedahkan nama2 pemilik IG yang tak setuju dengan dia dan menggelar mereka sebagai macai.

Memang la ramai yang tak suka kat PM kita tu tapi rasanya sebagai seorang wartawan Hiburan dan dikenali ramai dia tak patut buat macam tu.. Kerja dengan tv3 pulak tu..heheh lain la kalau dia orang biasa2 yang kerjanya tak melibatkan media yang menyokong kuat PM kita tu..kan???
Dan beberapa hari lepas dia memuat naik status memohon maaf atas  "kebodohan" dia memuat …