Showing posts with label wartawan malaysia. Show all posts
Showing posts with label wartawan malaysia. Show all posts

Tuesday, 10 March 2015

ARTIS SEKARANG MEMANG TAKUT DENGAN WARTAWAN

Assalamualaikum...

Orang kata bila dah masuk dalam dunia hiburan,
dah jadi artis atau selebriti ni kena ada hubungan baik dengan wartawan..
Orang yang kata,makcik pun tak tahu betul ke tak
sebab dah memang nya kita kena ada hubungan baik dengan siap2 je.
bukan takat dengan wartawan je..
dengan peminat pun kena la layan baik...
Ni tidak..kalau peminat tanya benda sensetip sikit dah mengamuk2..
tapi kalau wartawan yang tanya boleh lak sengih macam kerang busuk.
Punya nak jaga hati wartawan..konon!



Teringat kejadian benerapa hari lepas bila ada sorang artis senior
yang update gambar kat IG dengan caption yang mengundang sangat..
dari artis baru sampai wartawan baru dia dok kritik..



Tapi mungkin sebab tersedar yang
nanti kena boikot dengan wartawan...
macam kena kat Shila Amzah tu....
terus dia delete post tersebut beberapa jam kemudian...

kesian artis sekarang..
takut sungguh dengan wartawan ..
sampai nak luah perasaan pun tak berani..
Nampak tak betapa besar nya kuasa seorang wartawan.
Dia boleh jatuh dan naik kan artis dengan sekelip mata je..



tapi..tengok Shila Amzah tu depa boikot
tak de pulak Shila Amzah mereput tak dapat job..kan??
siap bertambah peminat dan masih terkenal di China lagi..

sekian..