Showing posts with label warnakan rambut. Show all posts
Showing posts with label warnakan rambut. Show all posts

Monday, 30 November 2015

CARA WARNAKAN RAMBUT TANPA DIKETAHUI IBU BAPA

Assalamualaikum..



Budak-budak sekolah  sekarang ni walaupun masih dibangku sekolah tapi citarasanya mengalahkan orang dewasa.Masing-masing  dah tak sabar nak jadi dewasa.Semuanya nak mengikut fesyen semasa..Dari gadget, fesyen pakaian , beg dan juga rambut.

Mewarnakan rambut bukan lah satu perkara baru .Sejak bertahun-tahun lamanya ramai wanita yang mewarnakan rambut atas sebab2 dan alasan yang mereka sendiri sahaja tahu.Tapi kebanyakan ibu bapa tidak suka jika anak-anak mereka mewarnakan rambut.Apalagi jika warna yang digunakan tu agak terang dan bakal menjadi buah mulut orang lain.

Tapi jika  menggunakan taktik seperti yang dilakukan remaja ini mesti mak ayah awak tak tahu pun yang awak warna kan rambut..tengok ni..


Rambut remaja ni diwarnakan di bahagian dalam nya sahaja.Jika di selak baru lah kelihatan warna rambutnya..Nampak nya ibu ayah lepas ni rajin2 la usap2 kepala anak2 remaja tu ye.Mana tau selak2 sekali keluar pelangi...Ha!!demam panas terus mak ayah dia..hahah.

kalau selak2 sekali nampak kutu , itu cerita lain ye..ekekek..


sekian..