Showing posts with label wanita suka lelaki kacak. Show all posts
Showing posts with label wanita suka lelaki kacak. Show all posts

Wednesday, 25 March 2015

ORANG PEREMPUAN MEMANG SUKA TENGOK LELAKI KACAK

Assalamualaiakum...

Orang perempouan ni kalau tengok lelaki kacak memang tak boleh kawal diri.
nak jugak panjang2  kan leher tu..nak intai lelaki kacak..
yang dah kawen pun sama naik dengan yang belum kawen..Bukan semua la..
tapi ramai..


Alah..tak nak mengaku pulak tu..
Ingat lagi masa zaman Arron Aziz jadi hero drama apa entah..
masa tu yang bini2 orang pun tak teragak2 nak
membayangkan kalau2 suami diaorang boleh bertukar jadi Arron Aziz..
yang bujang2 pun sampai dok termimpi2 kan Arron Aziz.


Tengok pulak masa pemain bolasepak Thailand yang kacak tu
jadi perhatian gadis2 malaysia..Semua dah macam gila bayang je..
yang si mak2 pun..tanpa segan silu.."meleleh' tengok lelaki kacak..
Eh!dengar2 pemain bola tu nanti main untuk liga kita tau..
jaga kelaku semua..ok..

Bukan benda pelik pun..
Ingat kat malaysia je ke yang macam tu..
kat negara lain pun sama...
macam kat China ni..
sorang polis ni sampai tak boleh nak meronda sebab
dikerumuni wanita2 yang terpesona dengan ketampanan
wajah nya..wah!gitu...heheheh
kacak sangat ke kau??
boleh lawan laki makcik punya kacak???ekekekk.
tengok ni..kacak ke kicap???



Kita kan orang islam..kena ada sifat malu...


sekian..