Skip to main content

Posts

Showing posts with the label vape

VAPING HANYA MENUKAR KEBIASAAN MEROKOK ANDA. BUKAN MENGHILANGKAN KETAGIHAN

Bagi pengisap vape kau cakap la apa pun diaorang tetap tak boleh terima kalau kita kata vape tu bahaya. Kita kata vape haram pun dia sangkal ni kan pulak kalau kata vape bahaya. Lagi la diaorang tak boleh terima.




Dulu pernah tulis pasal bahaya vape , sampai kena serang la blog saya ni dengan kaki-kaki vape yang tak boleh terima kenyataan vape tu bahaya. Sekarang ni harap-harap kaki-kaki vape dulu yang marah dengan artikel saya tu sihat walafiat la.

Dah banyak sekarang ni bahaya vape yang mula muncul dan bagi kesan pada pengamalnya. Ada yang meletop, ada yang masuk hospital sebab batuk, ada yang sesak nafas, lungs infection. Semuanya sebab kesan panjang menghisap vape.

Niat tu bagus la, hisap vape sebab nak buang tabiat merokok. Tapi caranya tak betul malah tak de beza pun dengan merokok.







Mengikut apa yang saya baca pengalaman dan penceritaan orang yang merokok , merokok tu tak buat kan kita ketagih pun. Ianya cuma kebiasaan kita atau habit. Merokok tak kan buat kita ketagih tapi bila…

ASAP DARI VAPE BAUNYA WANGI...katanya!!!

Assalamualaikum...

Vape!! ada orang kata asap dia tak bahaya.. Walaupun macam tu tak bermakna awak boleh sembur ikut suka..
Ada bau oren,bau strawberri,bau macam2 la.. semua wangi2.katanya... tapi bagi saya kalau asap tu keluar dari mulut awak, yang wangi pun saya bau ianya busuk.. nak muntah tau tak??
Kau hisap lepas tu sembur2 asap yang datang dari tekak kau kat muka orang, kau rasa orang suka ke?? nafas bau longkang + dengan bau strawberi  lepas tu nak bajet kata asap tu wangi.. Bukan soal wangi ke tidak.. tapi soal asap tu datang dari mana..
eiii...geli geleman tau tak??
Yang best!!Pernah tak korang lihat seseorang dan kemudian tertnya2 apakah yang sedang dia fikirkan??
sekian..