Showing posts with label tudung labuh berdagu. Show all posts
Showing posts with label tudung labuh berdagu. Show all posts

Wednesday, 2 May 2018

TUTUP AURAT DENGAN TUDUNG LABUH BAIT EL JILBAB YANG SELESA DAN WARNA YANG MENARIK

TUTUP AURAT DENGAN TUDUNG LABUH BAIT EL JILBAB YANG SELESA DAN WARNA YANG MENARIK  Menutup aurat adalah kewajipan setiap orang islam . Bagi wanita memakai tudung  labuh adalah salah satu cara paling mudah untuk menutup aurat. Tapi dengan cuaca di negara kita yang panas ni memang membuatkan ramai wanita memberi alasan untuk tidak menutup aurat dengan sempurna.

Disebab kan itu wanita memang sangat-sangat memerlukan tudung labuh Bait El Jilbab. Bukan sahaja labuh dan menutup aurat malah keselesaan nya itu menjadikan tudung labuh Bait El Jilbab sentiasa menjadi pilihan ramai wanita.


25 Pilihan warna Tudung Labuh Bait El Jilbab





Warna tudung BaiT El Jilbab juga adalah warna-warna yang sering menjadi pilihan wanita. Dengan 25 pilihan warna tudung labuh Bait El Jilbab tak payah lagi kita pening-pening nak fikir warna apa la kita nak pakai setiap hari. Selalunya ini lah masalah yang dialami setiap wanita bila terlalu banyak warna tudung yang sama dalam almari mereka.

Kalau dalam gambar diatas ni mungkin ada yang tak nampak jelas warnanya tapi cuba lihat gambar di bawah ni. Begini lah cantiknya warna-warna tudung labuh ini.

kalau dilihat dari warna-warna yang ada ni , ianya sesuai untuk semua jenis kulit . Kulit gelap, kulit sawo matang, kulit kuning langsat semuanya sesuai menggayakan warna-warna yang tersedia ni.



3 Saiz Yang Sesuai Mengikut Ketinggian



Untuk saiz tudung labuh  pulak , tak perlu risau kerana tudung labuh Bail El Jilbab ada 3 saiz tersedia yang boleh kita pilih mengikut kesesuaian tubuh badan dan ketinggian kita.. Terdapat dalam 3 saiz iaitu 22 inci , 25 inci dan 28 inci.

Bagi wanita yang rendah boleh pilih saiz 22 inci atau 25 inci dan untuk wanita yang tinggi saiz 28 inci palimg sesuai untuk kita.

Tudung labuh ni juga sangat sesuai untuk digunakan terus semasa bersolat.Tak payah pakai telekung dah sebab ianya memang labuh dan menutup bahagian depan dan belakang kita. Jadi kalau kita nak solat pun tak risau.



Pelapik di Bahagian Dagu Yang Kemas dan Selesa


Tudung labuh ni juga ada pelapik di bahagian dagu yang kemas dan sangat selesa di pakai.. Sebab tu kita boleh pakai waktu solat sebab tak risau  bahagian leher kita terdedah.Memang melekap kuat dan tak longgar. Tak payah nak pakai pin atau keronsang.

Jahitan nya juga nampak halus dan sangat kemas. Tak payah risau kalau masa sujud atau rukuk tudung akan tertarik ke hadapan. Sangat seuai untuk semua jenis bentuk wajah.

Kalau kita yang jenis muka bulat pun nampak cantik dan manis menggayakan tudung labuh ni. Begitu juga bagi yang mempunyai bentuk wajah yang runcing . Pasti ramai yang akan tertanya-tanya dari mana kita beli tudung labuh yang nampak sangat selesa dan kemas ni.Bukan?



Awning Yang Lembut dan Terbentuk sendiri


Salah satu sebab kenapa tudung Labuh Bait El Jilbab sentiasa jadi pilihan ialah kerana bahagian awning  tudung ni yang lembut dan terbentuk sendiri apabila disarung . jadi kita tak payah nak betulkan tudung depan cermin dengan ambik masa yang lama.

Tak payah pakai tudung ni depan cermin pun saya jamin awning dia memang terbentuk cantik . Dah siap sedia untuk kita keluar . Hanya sarung dan senyum je.. Kain nya memang tabal, tak jarang dan dengan warna-warna nya akan buat tudung ni nampak berat tapi selesa. Dibuat menggunakan fabrik  Lycra berkualiti tinggi dari Jordan

Tudung ni jugak tak perlu nak di gosok sebelum di pakai. masa basuh tu jemur je dan bila dah kering tudung ni cantik tak berkedut.Sebaiknya tudung kita ni jangan lah di cuci menggunakan mesin basuh. Tak kisah la tudung dari jenama dan  fabrik apa pun, jangan di basuh dengan mesin basuh . Nanti lama-lama fabrik nya jadi tak cantik.

Sayang la tudung cantik-cantik tapi habis rosak..kan??



Ini antara feedback customer yang sangat-sangat berpuas hati dengan Bait el Jilbab . Bukan cakap-cakap kosong je ni.Memang ramai dah dapatkan tudung labuh ni. Rata-ratanya sangat berpuas hati . Kalau nak beli tudung labuh yang tengah laris ni boleh terus ke facebook Achik Ana Suzana di facebook dan whatsapp nya yang saya serta kan di bawah ini.




Facebook: Achik Ana Suzana

http://Wasap.my/60132120801

sekian..


Tag : review, tudung labuh , koleksi tudung labuh murah , tudung labuh berdagu , tudung labuh saiz budak , tudung labuh untuk solat. tudung labuh  saiz besar , warna tudung labuh, koleksi tudung labuh murah , pakai tudung labuh tapi... ,