Skip to main content

Posts

Showing posts with the label tingkah laku remaja ketika bercinta

BUDAK-BUDAK NI MASA BERCINTA SEMUA BENDA NAK DI ADU..

Assalamualaikum...

Pernah bercinta tak??
Kalau pernah mesti sedia tahu orang bercinta ni
kadang2 kita tengok dia macam orang tak betul pun ye..
Yang tua  gayanya macam budak2 sekolah..
Yang budak2 sekolah pulak gaya bercinta
dah macam nak kawen esok lusa.

Salah satu benda yang kita suka buat ketika bercinta ialah mengadu..
Ya tuhan..semua benda nak di adu..
tengah ketip kuku pun dia adu..
Nak bancuh milo,cedok susu 2 sudu pun dia adu..
alasan nya..
sebab nak si dia rasa macam kita dekat je ..
walaupun rumah dia kat lorong 14,
kita kat lorong 5..tapi rasa dekat je dengan dia..sweet tak??

Tapi saya nak pesan kat adik2 yang perempuan2 ni..
nak ngadu boleh tapi jangan sebarang adu..
sebab orang lelaki ni nakal sikit..
kita cakap benda lain.dia pusing kot lain..
otak kuning pulak tu..

"kita nak mandi kejap..!"

Lelaki: nak ikut...

nampak tak?lepas tu mula la sembang benda2 merepek..
Terus hilang malu..lama2 jadi biasa sembang kotor2 gitu.
dari pada cerita pasal nak mandi sampai
ce…