Showing posts with label sambutan ulangtahun majlis ulangtahun perkahwinan dato alif syukri. Show all posts
Showing posts with label sambutan ulangtahun majlis ulangtahun perkahwinan dato alif syukri. Show all posts

Tuesday, 11 August 2015

INI CARA DATO ALIF SYUKRI MERAIKAN ULANGTAHUN PERKAHWINAN NYA

Assalamualaikum...

Macam-macam cerita buruk yang orang sebarkan tentang Dato Alif Syukri ni..
Pengasas Dherb yang bukan saja kacak dan kaya ni tapi
dia sangat bersederhana orang nya.
Ada yang kata dia sombong, hipokrit dan banyak lagi cerita tak elok yang disebarkan
tapi dia tak mudah melatah.



Semalam genap usia perkahwinan nya yang ke 8 tahun.
dikurniakan 3 cahaya mata dan isteri yang cantik ,Dato Alif Syukri 
meraikan hari ulangtahun bersejarah mereka bersama2 keluarga.
Dah tentu kita membayangkan sambutan yang gilang gemilang dan dipenuhi dengan bunga-bunga segar,
dengan suasana yang romantik..kan??


Memang begitu lah cara orang kaya meraikan sesuatu..
Dengan hidangan yang enak-enak,
sambutan di hotel dan dipenuhi dengan rakan2 jemputan...


Tapi hakikatnya...
Ini lah cara Dato Alif Syukri meraikan hari ulangtahun perkahwinan nya
bersama isteri..
Hanya di kedai makan bersama anak2 dan pembantu rumah...



Patut lah ramai yang senang dan selesa dengan dato Alif Syukri ni..
kalau nak tahu rambut dia pun dia potong sendiri depan cermin..
tak de pi saloon2 ni..

sekian..