Skip to main content

Posts

Showing posts with the label rumah berhantu

RAHSIA RUMAH BESAR MEWAH INI DIJUAL DENGAN HARGA MURAH TERBONGKAR

Terbaca satu iklan jual rumah di twitter. Cantik juga ruang dalam rumah tu berdasarkan gambar-gambar yang agent tu tunjuk. Rumah tu memang luas dan ramai yang kata cantik.
Rumah 2 tingkat dengan 4 bilik. Ada 3 tandas dan lengkap dengan 7 kipas siling. Yang lagi best siap ada kabinet dapur dan tabletop.


Harganya juga cukup murah iaitu hanya 465k sahaja.  Biasanya kalau rumah macam tu memang boleh cecah 6-7 ratus ribu tau. Tapi kalau rumah cantik, dijual dengan harga murah mesti ada yang tak kena ni? Sama ada tuan rumah memang betul-betul baik hati dan tak kisah pasal duit atau pun....... Jeng Jeng jeng...!!!


Tak disangka-sangka muncul seorang bekas penyewa rumah tersebut  yang berkongsi rahsia disebalik rumah tu. Maaf sebab saya tak dedahkan nama  sebenar bekas penyawa ni dan juga lokasi sebenar demi mengelak kan sebarang salah faham.
Bagi yang tahu tu, tahu la.yang tak tahu jadikan lah cerita ni hanya sebagai panduan supaya menyiasat dahulu sejarah rumah sebelum membelinya..
07-10-201…

VIDEO SERAM : GANGGUAN DI RUMAH SEWA

Assalamualaikum...



Rumah berhantu..Korang pernah ada pengalaman tinggal dirumah berhantu?Bagi yang tak pernah mengalaminya mungkin cerita-cerita tentang rumah berhantu hanya dianggap rekaan dan sengaja diada-adakan untuk menakut-nakutkan.

Namun bagi yang mempunyai pengalaman berdepan pengalaman mistik rumah berhantu,  ianya bagaikan satu kenangan ngeri yang tak mungkin dapat dilupakan.

Saya nak kongsikan satu pengalaman seorang lelaki bersama rakan-rakan serumahnya yang berdepan kejadian mistik di rumah sewa yang dihuni mereka.

Turut dikongsikan juga rakaman bunyi suara yang agak menyeramkan. Jangan dengar kalau anda tak kuat semangat,.

Sumber: twitter: Iskandar.zaidi












VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI.









Jangan dengar kalau tak kuat semangat..

sekian...