Skip to main content

Posts

Showing posts with the label rozita che wan

14 GAMBAR INI MEMBUKTIKAN ROZITA CHE WAN MEMANG CANTIK

Assalamualaikum...
Saya suka tengok orang yang cantik-cantik.Salah satu perkara yang paling cantik di dunia ni ialah Rozita Che wan.Dia cantik..kan? Walaupun saya selalu nampak ada komen2 jahat yang sengaja nak bagi Che ta ni marah dengan mengkritik penampilan dia tapi bagi saya apa yang dia pakai membuatkan dia sangat cantik. Mereka merasakan bila seorang wanita tu dah berusia bermakna dia  kena pakai kain batik, tudung awning , baju bunga besaq dari atas sampai bawah .hahaha.. Kebanyakan nya orang perempuan la yang suka mengkritik penampilan Che Ta ni..


Bagi saya pulak Che ta ni macam satu inspirasi untuk wanita-wanita lebih menjaga penampilan. Kadang2 ada yang kritik  Che ta dah tua tak boleh bergaya macam anak dara umur 20. salah tu..Semakin kita berusia  bermakna makin banyak la yang kita kena jaga terutamanya penampilan kita.
Dah tua2 ni kalau comot geli pulak orang nak dekat.Silap2 anak cucu pun tak selesa.

Bukan nak suruh tiru apa yang dia pakai . mel;ampau pulak kita yang bi…

KONTROVESI GORGEOUS BY RZW: CHE TA NASIHAT KAN JANGAN BERNIAGA KALAU TAK SABAR

Assalamualaikum....
Saya tak tahu pulak rupanya laris sungguh minyak wangi Che Ta ni..Ingatkan sambutan nya biasa2 saja.tapi bila baca komen2 dia IG Che Ta terkejut juga sebab yang dah beli,nak beli , nak beli tapi tak dapat2 , memang ramai.bukan sorang dua.Patut la sampai tak de stock.

Ada yang sampai marah2 sebab minyak wangi yang di order tak sampai-sampai.Duit kat pelanggan dah ambil untuk peniaga buat modal,,tapi minyak wangi tak juga dapat.Bila ada yang meluahkan rasa tak  puas hati dengan Che ta disebabkan barang tak dapat2 ni ,Che Ta pun naik angin juga la..Apa yang di saran kan oleh Che Ta tu memang betul sangat.kalau tak sabar jangan berniaga.lagipun Che Ta pun tak pernah suruh peniaga2 ni ambil bayaran dulu dari pelanggan yang nak beli minyak wangi dia.jadi tak patut la nak salah kan Che ta kalau ada yang marah2 bila duit dah bayar barang tak sampai.
.

Keluaran pertama minyak wangi Che Ta ni dikatakan mengalami masalah oleh pihak pengeluar dan ianya memang tak dapat dielak…

TAK PAYAH NAK JADI BATU API TO ME AND CHE TA - FAZURA

Assalamualaikum...

kalau di negara lain kita selalu dengar cara bangsa lain bercakap
macam agak kasar dan tak sesuai nak diamalkan dinegara kita.
Walaupun negara kita ni macam berbilang bangsa
tapi saya rasa kebanyakan dari kita tak suka dengan bahasa kesat dan kasar..kan??

Tapi masih ada juga yang amalkan
penggunaan kata2 dan perkataan yang macam tu..
Bagi orang yang tak biasa dan faham makna
perkataan tersebut memang agak janggal dan tak sedap untuk diamalkan..


Baru2 ni Anak pelakon jelita Rozita Che Wan iaitu Aniq
ada memuat naik gambar beserta caption yang mengundang
tanda tanya ramai pengikut pelakon Jelita ni..
Gambar tersebut dimuatnaik kembali (repost) di IG Che Ta..



Namun penggunaan perkataan "N" tersebut
membuat pelakon cantik Norfazura menegur Che Ta
supaya tidak menggunakan  perkataan tersebut.
walaupun teguran Fazura tu ada benarnya masih ada
yang merasakan ianya satu perkara kecil dan tak perlu nak dipertikaikan..



Saya setuju dengan Fazura ni..
benda macam ni …

JANGAN BERANGAN LA NAK PAKAI BAJU CHE TA..

Assalamualaikum..



Bila entah nak kaya macam Che Ta ni..
Ada baca tak yang dia kata dia kena sewa
kondo sebab nak letak kan baju2 dia yang banyak tu..
Selalunya orang kalau baju banyak
orang beli almari baru..
tapi Che Ta siap sewa kondo..Kau mampu??
hahahah...

Tu baju Che ta..
baju anak dia pun banyak jugak..
Sampai 4 almari.
baju2 tu pulak pakai sekali je sebab banyak sangat..
kebanyakan nya baju2 berjenama yang diberikan oleh penaja2
dan dihadiahkan oleh peminat..
eh!!peminat ke??ke onlineshop sebab nak suruh promot.??heheheh


Sekarang kan memang gitu trend nya..
bagi baju kat artis dengan harapan artis tu akan promote..
padahal artis tu buka2 je terus campak dalam lemari..
nak promote??tak sempat la..I ada show jap lagi..katanya...
ekekek..

Sebab tu la..
tak payah la bagi kat artis..
bagi je kat blogger..Blogger kalau mempromosi kan barang
memang terbaik...kan??hahha...

Apa lah nak susah2 Che Ta oi..
sedekah je la kat kami2 yang semekin ni..
hahha..bukan semua orang malaysia ni gem…

PAKAI TELEKUNG ELOK PUN DEPA SAKIT MATA - CHE TA

Assalamualaikum...
Rozita Che Wan ni kalau apa2 kontroversi yang kena mengana dengan dia mesti ianya tentang penampilan diri dia.Maklum la..orang cantik...memang ramai yang tak suka.. saya paham tu..eceh!!nak jugak selit2 ngaku dia cantik walaupun syok sendiri je.
Che Ta ni suka bergaya,suka melaram..tengok la kalau dia berlakon ke,atau pergi majlis2 memang gaya dan penampilan dia tu wow sangat. Bila jadi perhatian,tak semua orang nampak sisi cantik tu.. Ada jugak yang rasa dia melampau2 dalam berfesyen .

Sekarang Che Ta dan Zain ada di mekah menunaikan Umrah.. tengok Che ta...cantik tak?? tetap bergaya..kan???
Dengan telekung ungu dia tu memang nampak menyerlah sungguh.. Sampai ada yang tak puas hati la Che Ta dok melaram dengan gaya  mewah ni masa menunaikan umrah.. Tapi betul ke kalau pi mekah tak boleh melaram macam ni?? Boleh kot..lagipun tu kan telekung ja.. cantik pe..kan? bak kata Che ta...:-
Tak kan lah pakai cantik2 untuk Photoshoot ja.buat ibadat tak boleh ka nak elok..kala…