Showing posts with label remyhazza. Show all posts
Showing posts with label remyhazza. Show all posts

Wednesday, 27 March 2013

MAISARA::Encik MooMoo

Assalamualaikum....

Cer teka Maisara buat apa nih???



jom tengok apa sebenarnya yang dia nak buiat..

 

 Hahah..nak buat persembahan la...
Terima kasih untuk Abang Uncle Remy..
sebab bagi hadiah harihadi untuk Maisara ..
Tak paham aku kenapa kena jugak panggil abng tu padahal dah
panggil Uncle..

Encik Moomoo ni sebenarnya nama betoi nya Heidi..
tapi katanya "kita kan orang melayu.."
makanya dapat la nama encik Moomoo..

sejak semalam lagi tak lepas Encik Moomoo ni..

Maisara:lambatnya nak sekolah..

Ibu:kenapa bosan dah dok umah..baca buku tak la bosan..

Maisara: bukan bosan..maisara cuma tak sabar nak menunujk-nunjuk hadiah
yang Maisara dapat nih..

Tu dia...
jujur tak anak aku??hahahah



sekian...