Skip to main content

Posts

Showing posts with the label pelayan kedai makan yang kurang ajar

KEDAI MAKAN DI SUNGAI BAKAP YANG PELAYAN NYA KURANG AJAR.

Hi semua..

Nak cerita la pengalaman makan kat satu kedai makan ni. Ahad lepas kami keluar makan. Oleh sebab tahu dah yang kedai makan yang kami suka pergi tu tutup sebab pekerjanya cuti raya haji jadi kami pilih untuk cari kedai makan lain.

Kami pi ke Sg Bakap. Nampak satu kedai ni ada buka. Ada tulis macam2 menu tapi sebab kami tak pernah makan kat kedai tu lagi kami ambik jalan selamat untuk order benda yang biasa2 je la.

Nanti kalau tak sedap menyesal pulak..




Suami order Kue tiaw goreng,
Maisara order Nagi GOreng Ayam
Mikhail Order Roti Kosong
dan saya order Mee goreng.

Nak kata ramai sangat orang pun tak de la ramai pun. Kedai makan kecik je. Meja pun tak sampai 10 buah. Yang saya  nampak, ada sorang buat roti canai, sorang tukang masak, sorang tukang buat air dan sorang untuk ambik order.



Kami sampai dalam jam 8:30 malam tapi nak dekat jam 10 makanan belum sampai. Anak2 dah merungut lapar sebab lama sangat. yang pelik apa hal roti kosong pun lambat sampai??

Nak kata diaorang tak…