Skip to main content

Posts

Showing posts with the label nursajat di nona tv3

KENAPA TV3 TAK SIARKAN TEMUBUAL DENGAN NURSAJAT DI RANCANGAN NONA

Assalamualaikum..

Yang ada tengok rancangan Nona baru2 ni mesti perasan ada satu slot siarkan
tentang suntikan vitamin dan ada tunjuk
kedai Nursajat ni..makin berkembang perniagaan dia..
lepas tu ada yang tanya dia kenapa Tv3 tak
siarkan pun temubual dengan Nursajat..?

Ni la jawapan Nursajat...


 OOoo..rupanya dia sendiri minta temubual tu tak disiarkan..
tertanya2 la jugak kenapa tv3 tak siarkan temubual tu..
sebab beberapa minggu lepas masa rakaman rancangan tu
Nursajat ada tunjuk video dia di temubual..
last2 tak keluar pulak temubual tu kat Nona



masa dia muat naik video dia di temubual tu ada lah satu komen ni kritik suara jantan dia tu.. marah jugak la dia.. saya rasa sebab tu la dia tiba2 berubah hati dan mintak  temubual tu tak disiarkan.. Alahai..kesian pulak..sebab Video tu untuk  perniagaan dia..
Patutnya dia kena berani la.. Masa dia buat keputusan untuk jadi macam ni dia dah  fikir yang semua ni akan berlaku.. tambah2 pulak dia bekerja dengan berjumpa  orang ramai setiap ha…