Skip to main content

Posts

Showing posts with the label nabila huda

TINDAKAN NABILA HUDA MEMADAM GAMBAR DI LAMAN INSTAGRAM JADI TANDA TANYA.

Assalamualaikum...


Mungkin kecewa dan tertekan dengan kejadian baru2 ini, Membuatkan pelakon penuh kontroversi Nabila Huda mengambil  keputusan memadam hampir  sebahagian gambar2 dilaman instagram nya.

Sejak seminggu lepas nabilla Huda dihujani dengan berbagai-bagai tomahan dan kecaman  dilaman sosial terutamanya instagram dan Twitter milik nya berhubung beberapa gambar percutian nya di London bersama teman lelakinya. malah komen pedas dari ayahnya sendiri  menambahkan lagi kehangatan dalam isu tersebut..

Diharapkan selepas ini Nabila Huda berhati2 memuat naik gambar untuk dikongsikan dengan  peminatnya.. Bukan semua pengikutnya suka dengan gaya penampilan nya. kebanyakan mereka lebih sukakan lakonan nya di kaca tv berbanding penampilan nya diluar..
sekian..
Klik sini untuk novel "Dia Si Pengacau"

GAMBAR SIAPAKAH LELAKI YANG BERSAMA NABILA HUDA DI LONDON??

Assalamualaikum...
Mesti ramai yang tertanya-tanya siapa agaknya lelaki yang bersama Nabila Huda ni.. Tengok kat IG ramai juGak yang meneka Sampai nama Alam Wakakak pun naik.heheh..

Biarlah dia nak berahsia.. Sebelum ni bila dia dekat dengan mana2 lelaki  Dia tak de rahsia2 . Jadi kali ni mungkin dia nak menjaga  Hubungan supaya tak kecoh2 macam dulu..

Dari sibuk2 tanya siapa lelaki itu Moh kita layan gambar Nabila Huda di London...













Sekian....

9 GAMBAR AKSI LUCU NABILA HUDA DI SET PENGAMBARAN MASIH KAH ADA CINTA

Assalamualaikum...
Nabila Huda ni memang gila-gila orang nya.. agaknya sebab tu ramai yang selalu pandang serong dengan aksi2 berani dia tu.. Dia jugak sebenarnya bukan artis yang sombong.
Jom kita tengok  aksi lucu dan gila-gila Nabila Huda sewaktu pengambaran drama "Masih Kah Ada Cinta"












mesti best kan citer ni..
cer tengok video bawah ni..hahaha..
macam2 dia nih..




sekian..

GAYA ANAK NABILA HUDA DI DRAMA FESTIVAL KUALA LUMPUR

Siap silang kaki gitu..hahah...


Gaya nya tu dah macam orang besar2 je.. siap bawak beg tangan ..
Kat IG Nabilla Huda ni  aku suka tengok video2 si Keisya nih. mulut macam bertih jagung..
sekian..

NABILA HUDA ADA TATOO??

Assalamualaikum...
kalau orang kata, kita kena bersangka baik.. jadi aku pun nak suruh korang bersangka baik jugak la..


itu bukan tatoo la.. itu mungkin sampah melekat kat pinggang dia.. mana tau kot2 ada daun kering ke yang melekat.. dia tak sedar..kan?? bersangka baik ok...
heheh..

Aku letak komen2 ni nak bagitau kat korang  ini lah sebanarnya salah satu punca  kenapa artis Malaysia berani berpakaian macam ni..
sebab ada yang menyokong.. kipas tak kena gaya.. menyokong sesuatu yang sah2 dalam agama kita kata salah.. sebab tu artis ni berani .. depa tau ,ada yang akan tolong jadi pengelap kaki depa.
sekian..