Skip to main content

Posts

Showing posts with the label me time

PERKARA YANG SAYA BUAT KETIKA "ME TIME" .

Hi semua...

2,3 hari ni rasa macam tersekat dalam dunia sendiri sampai rasa tak kuasa dah nak melawan untuk keluar dari dunia ni.hahah.

Seronok tau bila kita ada dalam dunia sendiri ni. Tak de gangguan, tak de bising².



Nasib baik la saya ni ada anak². Allah pinjamkan supaya saya tak terlalu asyik dalam dunia sendiri. Saya rasa la kalau saya tak de anak mesti saya terkurung je dalam rumah. Sebab saya memang selesa macam tu.




br />
Saya suka tonton filem, dengar radio, baca buku,melukis, cuba resepi baru, masak2 dan hantar pada jiran..

Sebab tu saya rasa tak pe kalau saya kena kurung dalam rumah pun.hahaha.



Kalau suami pergi kemana² bawak anak² itu lah "me time " saya. Saya tak kan habiskan dengan baring sambil layan sosial media. Tak kan!! Sebab itu je lah masa yang saya ada untuk buat perkara² yang saya suka.

Saya ada kawan yang "me time" dia adalah, tidur, tidur dan tidur. Dia boleh tidur satu hari suntuk bila anak² dan suami dia tak de dirumah. Katanya itu saj…