Showing posts with label manisnya cinta di cappodocia. Show all posts
Showing posts with label manisnya cinta di cappodocia. Show all posts

Wednesday, 25 March 2015

GAMBAR-GAMBAR DATO SITI NURHALIZA DAN SUAMI DI CAPPODOCIA

Assalamualaikum...

Ingat tak lagi filem Manisnya Cinta di Cappodiacia lakonan 
Fazura dan Shaheizy Sam.
Ramai yang memuji keindahan negara Turki dalam filem tersebut..
Agaknya sebab tu la pihak astro memilih Cappodicia sebagai lokasi untuk rancangan Romantika
dalam episod Dato Siti dan suaminya Dato K.
Memang cantik gambar2 yang dikongsi Dato Siti ketika berada di sana .
Jom kita tengok...



yang ni kat Mushroom Valley..
sebab tempat ni batu2 tu macam cendawan kot..sebab tu di panggil
Mushroom Valley

Selfie.....

romantik nya...





wah..berani Siti pandu ATV..
katanya ini antara hobi dato Siti dan suami,..




Cuba buat pasu..boleh ke tu??











paling best sekali dato Siti berpeluang naik belon panas...
kalau nak tengok video nya boleh pi kat IG @ctdk 
ada video dia kongsi kat sana..

Bukti diaorang dah naik belon panas...


masa tengok gambar ni kat IG ada yang komen..

"kami yang miskin ni mampu tengok je la.."

alahai..bunyi sedih sangt..
habis tu tak kan nak bawak semua yang miskin2 ni naik belon panas dengan laki dia..
apa la..!

sekian..