Showing posts with label lucu. Show all posts
Showing posts with label lucu. Show all posts

Thursday, 18 December 2014

PENUMPANG PESAWAT BUKA PINTU KECEMASAN SUPAYA DAPAT UDARA SEGAR

Assalamualaikum...



Pesawat penerbangan Xiamen Airlines tiba2 dikejutkan dengan kejadian seorang lelaki yang membuka pintu kecemasan pesawat kerana inginkan udara segar ketika pesawat bersedia untuk penerbangan dari Hangzhou ke Chengdu.Terkejut dengan tindakan lelaki tersebut ,pramugari pesawat berkenaan terkedu sejenak dan kemudian memindahkan lelaki tersebut ke tempat duduk yang lebih selesa.




Lelaki tersebut kemudian nya menjelaskan ini pertama kali dia menaiki pesawat dan mereka kemudian nya memeriksa bahagian pintu kecemasan untuk memastikan tiada kerosakan.bagaimnaa pun lelaki tersebuttidak dikenakan apa2 tindakan.


namun orang ramai mula mempertikaikan tindakan anak kapal yang hanya memandang ringan masalah tersebut kerana tidak mengenakan tindakan kepada lelaki itu.

kelakar la citer ni..kejadian ni berlaku 14 hb disember hari tu..macam lawak pulak sebab dia ingat naik kapal terbang macam naik bas kat kampung dulu je..boleh buka tutup tingkap sebab nak udara segar.Aih..tak dapat bayangkan cemana la kalau kapal terbang tu dah berlepas,dia buka pintu kecemasan tu.tak pasal2 keluar berita utama ..

heheheh...

sekian..

Sunday, 16 November 2014

GAMBAR YANG BOLEH BUAT ANDA TERSENYUM

Assalamualaikum...







hehehhe...

sekian..

Tuesday, 11 November 2014

GAMBAR INI AKAN MEMBUAT ANDA TERSENYUM...

Assalamualikum...


senyum sikit...:)


hehehhe..
kelakar..kan??

sekian..

Sunday, 12 October 2014

12 GAMBAR SENI JARI YANG ANDA PASTI SUKA

Assalamualaikum..















kawan2 suka yang mana??

sekian..



Tuesday, 23 September 2014

KALAU AZWAN ALI JADI WAZE

Assalamualaikum..



Ni yang saya jumpa kat twitter tadi..
kelakar sngat..








sekian..