Skip to main content

Posts

Showing posts with the label lucu

PENUMPANG PESAWAT BUKA PINTU KECEMASAN SUPAYA DAPAT UDARA SEGAR

Assalamualaikum...



Pesawat penerbangan Xiamen Airlines tiba2 dikejutkan dengan kejadian seorang lelaki yang membuka pintu kecemasan pesawat kerana inginkan udara segar ketika pesawat bersedia untuk penerbangan dari Hangzhou ke Chengdu.Terkejut dengan tindakan lelaki tersebut ,pramugari pesawat berkenaan terkedu sejenak dan kemudian memindahkan lelaki tersebut ke tempat duduk yang lebih selesa.




Lelaki tersebut kemudian nya menjelaskan ini pertama kali dia menaiki pesawat dan mereka kemudian nya memeriksa bahagian pintu kecemasan untuk memastikan tiada kerosakan.bagaimnaa pun lelaki tersebuttidak dikenakan apa2 tindakan.


namun orang ramai mula mempertikaikan tindakan anak kapal yang hanya memandang ringan masalah tersebut kerana tidak mengenakan tindakan kepada lelaki itu.

kelakar la citer ni..kejadian ni berlaku 14 hb disember hari tu..macam lawak pulak sebab dia ingat naik kapal terbang macam naik bas kat kampung dulu je..boleh buka tutup tingkap sebab nak udara segar.Aih..tak dapat b…

GAMBAR YANG BOLEH BUAT ANDA TERSENYUM

Assalamualaikum...






hehehhe...
sekian..

GAMBAR INI AKAN MEMBUAT ANDA TERSENYUM...

Assalamualikum...

senyum sikit...:)

hehehhe.. kelakar..kan??
sekian..

12 GAMBAR SENI JARI YANG ANDA PASTI SUKA

Assalamualaikum..














kawan2 suka yang mana??
sekian..


KALAU AZWAN ALI JADI WAZE

Assalamualaikum..



Ni yang saya jumpa kat twitter tadi..
kelakar sngat..








sekian..