Skip to main content

Posts

Showing posts with the label lirik lagu wanita terakhir Fattah Amin

GELAGAT NEELOFA DAN FATTAH AMIN DALAM MELETOP MEMANG BERSEMUT

Assalamualaikum..



Satu yang orang ramai menyampah dengan artis-artis ni bila bercinta tak nak mengaku.lepas tu dah putus , bergaduh baru kantoi selama ni bercinta.Betul tak?Kenapa entah tak nak mengaku sedangkan perkara-perkara macam ni tak de yang salah pun.Benda baik buat apa nak sangkal.Peminat sekarang ni cuma nak tengok artis kesayangan diaorang gembira dan bahagia je terutamanya dalam bab cinta.jadi tak salah pun kalau bercinta tu terus terang je cakap 'ye...kami bercinta..." ..lain la kalau ambik laki orang ..kan??

Cakap pasal cinta sesama artis ni malam tadi ramai yang tonton rancangan Meletop di Astro Ria.Kan??Dah tentu la peminat-peminat #lofattah tidur sambil tersenyum malam tadi bila Fattah Amin menjadi tetamu rancangan yang dimengacarakan oleh Neelofa ni.Ramai sangat yang dah rindu nak tengok 2 pelakon ni muncul bersama dalam rancangan tv selepas drama popular Suri Hati Mr.Pilot tamat .


Kalau sebelum ni timbul cerita tak mengaku bercinta lepas tu merajuk, ada sa…