Showing posts with label lawak jenaka. Show all posts
Showing posts with label lawak jenaka. Show all posts

Thursday, 26 March 2015

SEMOGA SEMUA POSMEN TABAH DAN KUATKAN SEMANGAT

Assalamualaikum...



Bukan senang kerja posmen ni..kan??
lagi2 posmen yang hantar barang2 tu..
mesti ada posmen2 yang pernah kena hantar  barang
yang tak masuk akal..kan??
contohnya macam ni..


hehehh..penyapu pun nak guna post.
macam2 hal...

sekian..

Thursday, 20 December 2012

CARA CEPAT UNTUK HAMIL

Assalamualaikum

malam ni kita gurau2 sikit la..
meh nak ajar cara cepat untuk hamil..
hanya memerlukan 2 ke 3 minit je..




hahahah...
kalau la ianya semudah ini..kan??
jangan ada yang tiru sudah la..
ingat senang ke nak hamil nih???

sekian...

Sunday, 2 January 2011

terkini tentang markus::penjaga gol indonesia

selamat malam semua..

ada berita terkini aku dapat dari fb tadi..
korang kenal markus??
ni la markus..


alah penjaga gol indonesia yang gatal2 tu..heheh
ha..khabarnye dia dah tak mau menyarung jersi indonesia lagi..
dia sekarang lebih berminat menyarung pakaian dangdut je..
hahahah




giler punye tebal selulit dia.
hahahah