Showing posts with label kim kardashian. Show all posts
Showing posts with label kim kardashian. Show all posts

Thursday, 14 May 2015

NAK JADI MACAM KIM KARDASHIAN

Assalamualaikum...



Seram pulak rasa bila tengok sikap sesetengah dari mereka yang
begitu fanatik dengan artis kesayangan.
Apa artis tu pakai,makan,buat semua dia nak ikut..
kalau saya yang jadi artis tu,
saya sendiri pun jadi seram..
Terasa macam kita asyik diperhatikan saja..kan???

Tapi ada jugak yang fanatik
sampaikan fizikal artis tu pun
dia nak tiru.sanggup habis duit sebab nak ubah
muka,nak ubah hidung dan sebagainya..


salah seorang nya ialah Jordan James Parke.
Jordan menghabiskan  lebih £100,000 hanya untuk
kelihatan seperti selebriti kesayangan nya iaitu Kim kardashian.
Dia mengubah bentuk bibirnya dalam hampir 50 seisi pembedahan
walaupun telah di beri amaran bahawa bibirnya mungkin akan pecah.


Jordan  bekerja keras sebagai makeup artis
untuk mendapatkan duit bagi menjalankan pembedahan plastik keatas wajah nya.
Ibunya juga akan meminjamkan wang jika dia menginginkan sesuatu.


Jordan juga merancang untuk mengubah bentuk hidung .
Dia mahukan bentuk hidung yang lebih cantik

wajah asal jordon sebelum pembedahan

Jordan hanya akan ketawa jika ada sesiapa
yang mengatakan bibirnya nampak plastik dan palsu.
baginya mereka tidak tahu yang dia hanya ingin nampak semula jadi.

sekian...


Tuesday, 4 June 2013

KIM KARDASHIAN NEKAD MAKAN URI BAYINYA

Assalamualikum...

Kim Kardashian dijangka akan melahirkan anak pertamanya dari hasil hubungan cinta dengan Kanye West pada Julai akan datang. Dalam rancangan reality  Keeping Up With The Kardashians , Kim ingin memakan uri  bayinya setelah melahirkan.


"saya benar-benar ingain melakukan nya" katanya. Memakan uri  dipercaya memiliki kebaikan kesihatan  untuk ibu yang baru melahirkan. Kandungan zat besi dan vitamin B dalam uri dikatakan  boleh  membantu menurunkan risiko kemurungan ketika baru melahirkan dan meningkatkan penghasilan susuibu.


Selain ingin makan uri, reality show tersebut juga menayangkan reaksi Kim ketika tahu jantina bayinya, iaitu perepuan.. Kim sempat bertanya pada doktor berapa peratus kemungkinan dirinya memiliki anak perempuan. Doktor pun mengatakan 99% bayi bintang reality show ituadalah perempuan

Sekian..

Wednesday, 27 March 2013

KIM KARDASHIAN DENGAN PENAMPILAN YANG BURUK

Assalamualaikum...

Selalaunya orang perempuan nih bila mengandung 
nampak cantik je..kan??muka berseri2..
tapi jangan la pulak bila muka cantik,wajah berseri2,
pakai apa pun nampak cantik..
Kena lah berhati2 jugak bila nak mengenakan satu2 fesyen tu..
takut jadi macam Kim Kardashian ni..
nampak pelik dan hodoh sangt..









kesian baby kat dalam perut tu..
asyik tersepit je sebab Maknya suka pakai ketat2..
Rasanya dia ni lepas bersiap mesti lupa nak bercermin.

sekian..