Showing posts with label khasiat bee pollen untuk kecantikan kulit. Show all posts
Showing posts with label khasiat bee pollen untuk kecantikan kulit. Show all posts

Thursday, 9 March 2017

RAHSIA KECANTIKAN VICTORIA BECKHAM

Assalamualaikum...

Korang tengok Victoria beckham ni cantik tak??
muka dia bagi aku cantik la untuk wanita yang berusia 40 tahun..
tak de kedut atau jeragat..
maknanya dia memang jaga sungguh muka dia..kan??


nak tau dia pakai apa kat muka dia...
Bee pollen..ni aku baru tau pasal Bee Pollen ni..
Pollen merupakan debunga jantan yang dikumpul oleh lebah-lebah pekerja. Lebah-lebah ini akan menambah nektar atau madu daripada pundi madu mereka ke atas pollen yang akan menukarkannya dari bentuk serbuk yang teramat halus kepada butiran yang mampat atau granul.
ianya nampak seperti sarang lebah kerana ada lubang-lubang tempat lebah betina meninggalkan telur. Bee pollen ini mengandungi asam amino, vitamin B, folic acid, enzim dan co-enzim alami. Harganya memang mahal dibandingkan madu biasa.

Madu ini cukup berkesan untuk  mengatasi masalah kulit seperti jerawat, eksim, psoriasis, dan melembabkan kulit sehingga kelihatan  lebih tegang dan awet muda. Selain itu, bee pollen juga baik untuk pencernaan, sistem kardiovaskuler, serta meningkatkan metabolisme tubuh.


Rawatan ini juga juga menarik minat wanita lain seperti Kate Middleton dan Camilla Parker Bowles, yang mengakui bahawa hasil perawatannya sangat memuaskan.

kalau yang banyak duit ni kena cuba la..kan??
tengok kat facebook tak ramai pulak yang jual
produk yang ada  pollen ni kan??
Harganya jangan cakapla..mahal tau..Mungkin sebab keberkesanan nya..

sekian...