Skip to main content

Posts

Showing posts with the label kasut converse original dan murah

SUDAH BERTAHUN LAMA TAPI KASUT CONVERSE MASIH JADI PILIHAN RAMAI

Assalamualaikum..


Teringat masa sekolah dulu kalau tengok artis-artis kegemaran di majalah  menggayakan kasut sneakers memang teruja gila la . Masa tu kasut sneakers yang paling popular ialah converse . Tapi sedar tak sedar sampai sekarang pun converse  masih lagi jadi pilihan ramai.Ha..bayangkan lah berapa tahun Converse pegang tahta sebagai kasut terunggul sepanjang zaman..kan??

kenapa Converse jadi pilihan ramai?



Kalau orang tanya saya nak kasut tumit tinggi atau nak Converse dah tentu saya pilih Converse walaupun saya ni dah usia lebih 30 tahun.Nak tahu kenapa?Sebab Converses boleh digayakan oleh semua peringkat usia.Dari kanak-kanak sampai orang tua boleh pakai Converse.



Lelaki atau perempuan, kedua-duanya boleh pakai Converse.Tambahan pulak ianya didatangkan dalam berbagai warna.Jadi awak seorang yang sukakan gaya feminine boleh pilih warna yang lembut seperti putih , biru lembut atau pink.Kalau awak seorang lelaki boleh pilih warna hitam atau coklat.Sebenarnya Converse tak de w…