Skip to main content

Posts

Showing posts with the label kad raya aizat amdan

AIZAT TETAP BALAS KAD RAYA PEMINAT

Assalamualaikum..
Saya ingat lagi masa zaman sekolah  dulu ,antara perkara paling best sekali ialah bila  artis yang kita minat balas kad raya kita. Ada kawan saya siap bawak pi sekolah lagi bila ada artis balas kad raya pada abang dia.. hahah...bukan kad raya dia tapi abang dia punya..boleh pulak dia menumpang seronok tu dan siap tayang2 pada kawan2...
Ingat kan zaman artis bagi kad raya ni dah berlalu.. saya tengok artis sekarang tak peduli pun pasal kad raya untuk peminat.. mereka lebih suka suruh peminat beli kuih raya mereka dari bagi kad raya..hahahah.

Tapi bila tengok penyanyi Aizat Amdan dok balas kad raya peminat dia rasa kagum jugak la.. Bukan zaman dia kad2 raya ni tapi  dia masih amalkan tradisi menghantar kad raya.

nak kad raya dari Aizat pi la hantar kad raya pada dia.. lepas raya pun dia boleh balas tau..
#sayasukalagulagudia
>>>...rasa gambar yang awak ambil dah cukup "wow"??tengok yang ni pulak..
sekian..