Showing posts with label jim carrey. Show all posts
Showing posts with label jim carrey. Show all posts

Friday, 15 March 2013

JIM CARREY ALAMI MASALAH PERTUMBUHAN AKIBAT PENGGUNAAN TESTOSTERON

Assalamualaikum..

Selamat malam semua..
Aku suka tengok filem lakonan Jim Carrey..
sebab dia kelakar..
Paling suka tengok Filem The Grinch..
Filem yang menampilkan beliau sebagai makhluk hijau yang
belagak tak hengat tu..heheheh..



Baru2 ni dia muncul dalam program bual bicara
David Letterman's US talk show ..

Yang menjadi perhatian penonton bila
dia muncul dengan penampilan yang sangt kelakar..
jom tengok..



Walaupun dah berusia 51 tahun
tapi tetap segak dan yang penting masih mampu buat orang ketawa..



Dipetik dari thesun ...

When the host told Jim there was something different about him, the comedian explained

: "I'm going through a bit of a growth spurt.

"I think it's the new testosterone cream I'm using."



Hahahha....



selalunya selebriti2 taraf  antarabangsa ni
kalau nak jumpa orang kemain kasut mahal tak nak kalah..
yang ni pun tak nak kalah jugak..
tak nak kalah besor nye..

hehehe

sekian..