Skip to main content

Posts

Showing posts with the label iman syafiyah

USIA 12 TAHUN KANAK-KANAK INI SUDAH DAPAT TAWARAN REVIEW PRODUK KECANTIKAN

Assalamualaikum..


Umur 12 tahun korang buat apa??Mesti masih main guli kan??Waktu saya umur 12 tahun saya ni tau nya nak main bola jaring je,.nak main balikng2 bola..Yang tu permainan paling saya suka la..Dapat pegang bola tu rasa maca syok gila.heheh...Masa umur 12 tahun juga saya suka tonton citer katun ..Tom Sawyer, lepas banyak lagi la..dah lupa..Bab nak cantik ke, nak melaram ke, memang tak terfikir.hahaha..



Tapi berbeza dengan budak-budak sekarang.tak payah tunggu 12 tahun.Anak saya umur 9 tahun dah fikir pasal jerawat , pasal berat badan dan perkara2 yang kita orang dewasa selalu fikir kan..Contoh macam Adik Safiyah ni..Baru je berusia 12 tahun  dan sedang menghadapi peperiksaan UPSR hari ni.Nak tahu apa yang menarik tentang Adik Iman Safiyah ni??


Di usia 12 tahun Adik Iman Safiyah mempunyai pengikut seramai lebih 51k di instagram.Dan ini menyebabkan dia selalu dapat tawaran review produk di instagram nya.Mengejutkan barang2 yang direviewnya  adalah produk kecantikan seperti c…