Skip to main content

Posts

Showing posts with the label hukum tayang gambar makanan di blog

KAMI TAYANG-TAYANG ADA SEBAB NYA.BUKAN NIAT UNTUK MENUNJUK-NUNJUK!

Assalamualaikum..



Semalam saya baca di facebook ramai kawan2
kata takut nak pi bercuti kat luar negara sekarang ni.Takut pokai.heheh..
Untung la siapa yang kaya raya tu..
waktu2 macam ni pun boleh lagi
pi makan angin dengan senang hati keluar negara..

Ha!yang selalu berlagak menunjuk-nunjuk
kejap2 pi luar negara tu,masa ni la nak buktikan
yang korang memang banyak duit.
hahahhaah..Kalau korang pun macam kami2 yang tak mampu ni,
sila tekup muka dan tahan nafas ye..ekekek..
Jangan risau tak boleh pi luar negara pun kita boleh jalan2 jugak..
nak tahu kemana dan kenapa??klik kat sini..

Cakap pasal menunjuk2 ni semalam
suami saya tunjuk la satu video ceramah dari sorang ustaz ni..
Katanya tak baik tayang2 benda makan
kat laman sosial takut ada orang yang teringin tapi
tak mampu nak dapatkan benda tu.,
Sebenarnya wajib bagi kita untuk hantar makanan
yang kita tayang2 tu pada orang lain.



Wah!!boleh ke hantar??kalau seratus orang telan air liur
,kena la hantar kat seratus orang tu ye??
pengsan…