Skip to main content

Posts

Showing posts with the label histeria

KISAH SERAM PELAJAR HISTERIA - HAMPIR SEMUA PELAJAR MENJERIT MACAM NAMPAK "BENDA"

Sumber Cerita : Aku Sang Pendosa 
Seperti biasa.. sebelum kita mulakan penceritaan yang penuh dengan babak ngeri dan misteri.. saya minta kerjasama semua pergi duduk sorang2.. hahahaha.. ok la aku tak femes mana pun.. aku mulakan je la cerita aku.. btw nama2 dalam cerita telah diubah.

Kerana cerita ni agak seram sehingga aku mengingatkannya pun meremang segela bulu roma aku.. aku nasihat semua untuk mulakan pembacaan dengan membaca ayatul qursi terlebih dahulu. #pendindingpertama


Cerita ni berlaku pada beberapa tahun yang lepas. Ketika ini aku dah ada team aku sendiri utk pergi merawat di luar2 kawasan. Jam menunjukkan 1.30 pagi kami dikejutkan dengan panggilan dari seorang warden di sekolah asrama penuh.


Berlaku histeria yang agak pelik kejadiaanya.. sampai sahaja kami di sekolah tu.. tanpa sempat ronda2 sekolah kami terus dibawa ke surau sekolah tu. Lebih 50 orang pelajar kerasukkan..


Aku jadi hairan la. Kebiasaan kes2 histeria ni paling ramai pun bawah 20 orang.. ini bilamana dah s…