Skip to main content

Posts

Showing posts with the label harijadi isteri dato terlajak laris

MAJLIS HARIJADI TEMA ARABIC ISLAMIC ..KAT MANA YANG ISLAMIK TU ??

Assalamualaikum....



Sekarang ni kalau buat majlis apa pun semua nak ada tema..
tema frozen la..tema back to school la..
lepas tu pakaian pun kena la dengan tema..
jangan tema back to school awak pakai baju bollywood.
Tak kena tu..heheh...
tapi tak langgar undang2 negara pun..pakai je la..;p



Semalam tengok kat TV dato terlajak laris tu buat
majlis harijadi isteri dia dengan tema Arabic islamic..
jarang2 ni orang buat tema tu..
jadi stalk la Ig dia..
nak jamu mata dengan majlis orang kaya...
bagusnya buat tema ada islamic gitu...



tapi..islamic ke??
tak nampak celah mana yang Islamic nya pun..
semata2 part ada qasidah..
itu je la..
Lepas tu pakai jubah..
yang bergelek menari bergoyang2 ,
sambil yang pakai jubah pun terselak kain nampak seluar ketat,
terus hilang tema Arabic islamic tu...

Erm..dah macam tema Bollywood pun ada..
heheheh..islamic la sangat..
kalau letak tema Arabic je mungkin tak de
siapa yang pertikaikan,..


sekian...