Showing posts with label gwiyomi. Show all posts
Showing posts with label gwiyomi. Show all posts

Friday, 27 September 2013

MIKHAIL:LAGU PALING SUKA

Assalamualsikum....


Mikhail memang suka tengok video..
lagu yang paling dia suka ialah lagu Gwiyomi.


Dengar hari2 pun tak pernah jemu
walaupun lagu tu dah basi...
kalau korang tak tahu lirik ,
korang boleh hentam je lirik tu..
Asalkan masih berirama gwiyomi..
Mikhail tak kisah...
Dan pastikan sambil nyanyi kena buat gwiyomi jugak..
Hehehe..

Ada orang cakap kat aku..

"Baik ajar anak berzikir.."

Hamboih..aku ni bukan ustazah..
Ustazah pun tak de berzikir 24 jam..
Ada masa2 nya lah berzikir tu..
Kan??



Maisara ada buat video gwiyomi jugak
Khas untuk adik dia ni..
Tapi aku tak muat naik kat mana2 pun
video tu sebab hujung2 lagu tu
ada suara aku yang jerit gini..

"hadoi!! sakit kepala lutut aku..."

Sebab masa tengah rakam tu
Mikhail dok sebelah aku menari2 dengan remote tv
dok kat tangan..
Sekali diketuk nya remote tv
tu kat lutut aku..
Tak tahu pulak aku gwiyomi mana
la yang ada aksi ketuk lutut nih..

Malam tadi Mikhail ada tengok satu video nih..
Kusyuk kemain..
Jom tengok video apa dia layan.. 


Tak nampak?



Dekat sikit..



Wah...kemain dia..
Mujse dosti karoge...
Hehehhe...

Sekian..