Skip to main content

Posts

Showing posts with the label gegar vaganza 6 minggu 1

KONSERT GEGAR VAGANZA 6 2019 MINGGU 1

Hi semua..


Gegar Vaganza 6  (2019 ) kembali lagi selepas 6 tahun rancangan ni masih lagi mengekalkan pengacara yang sama iaitu nabil dan Jihan Musa. Terdiri dari barisan juri yang memang berpengalaman dalam bidang muzik iaitu Dato Ramli MS dan Hetty Kos Endang . Manakala juri jemputan ialah Ella.

Untuk Minggu pertama ni saya tengok penonton macam kurang meriah sikit la. Mungkin dah berusia tak larat dah la nak jerit kuat-kuat macam konsert-konsert tahun yang lepas2 ..Hahahah. Tahun ni macam tak pasti pulak siapa yang paling disebut-sebut sebelum konsert. Berbeza sikit macam tahun-tahun lepas bila ada peserta yang memang jadi tumpuan.






Contohnya Zamani, Mamat Exist, Shima.. Betul tak?? Tapi kali ni tak tahu siapa yang di tunggu-tungu. Tapi kalau ikut kan pilihan saya, saya nak tengok Wan. Apa pun jom baca review dari saya untuk konsert pertama Gegar Vaganza 6. Sumber gambar: Fb Astro Gempak Korang boleh tonton di Youtube Astro Gempak.



Peserta pertama minggu ni ialah Amir Sofarz - JANJI…