Skip to main content

Posts

Showing posts with the label gegar Vaganza 2019

KONSERT GEGAR VAGANZA MUSIM KE 6 MINGGU KE 3 - AMEER SOFARZ TERSINGKIR

Gegar Vaganza musim ke 6 minggu ke 3 membuka tirai dengan persembahan Dayang Nurfaizah bersama penampilan Khas fesyen designer Dato Rizalman.

Dato Rizalman juga adalah juri jemputan. Selepas 2 minggu kita dijamu dengan komen main2 dari juri jemputan harap2 nya kali ni komen yang diberikan juri jemputan adalah komen yang membina. Setahu saya Dato Rizalman ni kalau komen memang memberiiiiì sangat. Hahah..



Minggu ni Nabil Ahmad dan Jihan musa memulakan tugas mengacara Gegar Vaganza dengan lagu Nyawa dan Raga. Macam biasa lah bunyi nya sumbang. Dengar suara Jihan je . Nabil mengelat kot. Hahah..

Anugerah Bintang Cucco paling Gempak jatih kepala Naqiu. Ramai betul penyokong Naqiu. Sebab tu la dia menang. Anugerah ni korang kena undi di laman web astro gempak tau.




Jom baca saya punya review tentang keseluruhan persembahan peserta Gegar Vaganza Minggu ke 3 ini. Korang boleh tonton live Gegar Vaganza musim ke 6 di Youtube Astro gempak. Sumber gambar: facebook astro gempak.



Hardy mirza - Ibu …

GEGAR VAGANZA MUSIM KE 6 MINGGU KE 2 2019

Hi semua...
Gegar Vaganza 6 2019 minggu ke 2 bersiaran pada 20 oktober 2019. Menampilkan 13 peserta artis-artis hebat yang pernah menggegarkan industri muzik satu masa dulu. Kalau minggu pertama dulu tak de penyingkiran jadi Minggu ke dua ni ada penyingkiran. 
Untuk minggu ke dua kebanyakan peserta masih mendendangkan lagu sendiri. Cuma beberapa peserta je yang menyanyikan lagu penyanyi lain.

Pengacara Jihan dan Nabil masih dengan lawak.membahan diaorang. Memang sejak musim pertama itu lah konsep diaorang dan rasanya tak perlu nak dipertikaikan lagi. 
Walaupun ada penonton yang dah lali tapi isu membahan tak kena tempat ni setiap minggu ada je yang membangkitkan nya. 

Juri jemputan minggu ni ialah Datin Julie Sudiro. Rasanya Astro dah boleh fikir untuk cari juri jemputan yang lebih bernas komen dan kritikan nya. Dah dua minggu kita di jamu dengan juri jemputan yang setakat mengisi kerusi kosong. 
Nak jugar dengar komen2 yang lebih membina dari juri jemputan. Misalnya dari Dato Syafin…

KONSERT GEGAR VAGANZA 6 2019 MINGGU 1

Hi semua..


Gegar Vaganza 6  (2019 ) kembali lagi selepas 6 tahun rancangan ni masih lagi mengekalkan pengacara yang sama iaitu nabil dan Jihan Musa. Terdiri dari barisan juri yang memang berpengalaman dalam bidang muzik iaitu Dato Ramli MS dan Hetty Kos Endang . Manakala juri jemputan ialah Ella.

Untuk Minggu pertama ni saya tengok penonton macam kurang meriah sikit la. Mungkin dah berusia tak larat dah la nak jerit kuat-kuat macam konsert-konsert tahun yang lepas2 ..Hahahah. Tahun ni macam tak pasti pulak siapa yang paling disebut-sebut sebelum konsert. Berbeza sikit macam tahun-tahun lepas bila ada peserta yang memang jadi tumpuan.






Contohnya Zamani, Mamat Exist, Shima.. Betul tak?? Tapi kali ni tak tahu siapa yang di tunggu-tungu. Tapi kalau ikut kan pilihan saya, saya nak tengok Wan. Apa pun jom baca review dari saya untuk konsert pertama Gegar Vaganza 6. Sumber gambar: Fb Astro Gempak Korang boleh tonton di Youtube Astro Gempak.



Peserta pertama minggu ni ialah Amir Sofarz - JANJI…

SIAPA PESERTA GEGAR VAGANZA 2019 PILIHAN DIANARASHID DOT COM

Hi semua..

13 oktober 2019 akan bermula rancangan kegemaran ramai Gegar Vaganza 2019. Setiap tahun ni je rancangan realiti tv yang boleh di menawan hati ramai penonton. mesti banyak lagu-lagu lama yang menggamit memori kita semua. sebab tu ramai yang suka tengok rancangan ni.



 Seramai 13 artis lama yang bakal berentap merebut gelaran Juara Gegar Vaganza 2019. Kalau tahun lepas pemenangnya ialah Noryn Aziz, tahun 2019 ni siapa pulak. Harap-harap juara yang dipilih mampu lah mennadingi Siti Nordiana.

Setakat ni cuma dia sorang je yang menjadi. Yang lain lepas jadi juara terus senyap. Kalau keluar berita pun cuma pasal berlian palsu. Hehehe.

Cakap pasal berlian palsu, untuk tahun Gegar Vaganza 2019 penaja nya ialah farm Fresh dan Cuckoo.. Mesti kurang drama penaja tahun ni..kan? Di bawah ni adalah senarai peserta Gegar Vaganxa 2019.

1. Sham Visa
2. Jatt Black Dog Bone
3. Roy
4. Ameer Sofazr
5. Hady Mirza
6. Naqiu Boboy
7. Wann
8. Mazleela
9. Feeza
10. Noorshila Amin
11. Nurfatima
12. Ko…