Skip to main content

Posts

Showing posts with the label gambar nikah

GAMBAR MAJLIS AKAD NIKAH HANEZ SURAYA DAN ROMIE

Assalamualaikum...
14 march 2015 Hanez Suraya Abdul Aziz telah selamat menjadi isteri kepada  Romie.
Selepas melalui berbagai-bagai halangan cabaran dan tomahan masyarakat sekeliling akhirnya ke jinjang pelamin jugak mereka ni..kan? cantik baju Hanez.. gambar2 majlis perkahwinan Hanez Suraya dan Romie ni pun semua cantik2.. Jom la jamu mata..
















Lepas ni susah senang bersama la.. jangan la time senang je..kan???Hanez pun automatik jadi seorang ibu.. banyak hati nak kena jaga tu..
Klik sini untuk menempah Jigsaw Puzzle dengan gambar sendiri
Tengok pengalaman artis2 lain yang ada sejarah sama macam ni, sampai dah anak 2 ,3 orang pun orang dok pandang serong..kan?? jadi tadah je la semua nya..heheh.. masyarakat sekeliling pun jangan la melampau2 sangat.. hahahhah..selamat pengantin baru..

sekian...