Showing posts with label gambar kereta berhias 2016. Show all posts
Showing posts with label gambar kereta berhias 2016. Show all posts

Tuesday, 6 September 2016

GAMBAR PERARAKAN BUNGA TERBESAR 2016 DI BELANDA

Assalamualaikum...

Ingat tak dulu ada Pertandingan kereta berhias semperna Pesta Flora..Memang cantik-cantik kereta berhias yang dihiasi berbagai jenis bunga.Tapi sekarang ni macam senyap je ..macam dah tak de pertandingan kereta berhias macam dulu.Bukan senang nak kumpul bunga banyak-banyak.

Ahad lepas 4 , september 2016 berlangsung Perarakan Bunga tersebsar di dunia yang berlangsung di Belanda.Dalam perarakan terbesar ini pemenang untuk kereta berhias terbaik  di cari.Beratus- ribu bunga dahlia digunakan dalam perarakan ini untuk menghasilkan kereta berhias yang berbeza dan  manarik.




Untuk tahun ini , “Dangerous Transportation” di pilih sebagai pemenang.Dengan memaparkan seekor naga oren hasil kerja sama berkumpulan yang menggelar pasukan mereka sebagai Tiggelar.Jom kita lihat lebih banyak lagi kereta berhias yang tak kurang hebatnya.

























Boleh klik pada gambar kalau nak tengok dengan lebih jelas dan terperinci hiasan -hiasan bunga tersebut..Cantik sangat kan?Entah berapa lama masa mereka ambil untuk siapkan kereta-kereta berhias tersebut sebab bunga ni bukan boleh biar lama-lama..nanti jadi layu..Apa pun memang sesuatua yang sangat menarik..


sekian..