Showing posts with label fizo omar. Show all posts
Showing posts with label fizo omar. Show all posts

Sunday, 27 September 2015

CUKUR BULU KUCING , FIZO OMAR DI KECAM

Assalamualaikum..

Bukan senang nak bela kucing.Nak kena jaga makan nya,keselesaan nya dan yang penting sekali kena tahu tahap kesihatan nya.Kalau tengok dia lain macam tak aktif macam biasa kena la di bawak jumpa doktor.jangan biar je..kalau jadi apa2 nak nangis pun tak guna ..kan??

Ramai selebriti yang bela kucing.salah seorang nya ialah Fizo Omar.hari ini Fizo ada memuat naik gambar seekor kucing bernama  Goki dalam keadaan bulu nya di cukur.


Caption yang ditulis oleh Fizo Omar :-

fizoomar "Goki bertukar menjadi singa... Nilah hasilnya setelah di 'lion cut' kan... Sebiji mcm singa..tp mcm ksian plak badan dia xde bulu.. Mcm best kan.. Bila kucing nampak mcm singa..jgn garang mcm singa sudah lah si comel ni.."


Namun gambar tersebut mendapat kritikan ramai kerana menganggap ianya tidak sepatutnya dilakukan.
Ramai yang berpendapat ianya amat kejam kerana bulu kucing tersebut berfungsi untuk melindungi kucing dari cuaca sejuk


Walaupun sudah dijelaskan ianya disebabkan keadaan Goki yang mengalami masalah kesihatan hingga menyebabkan bulunya gugur namun masih ramai berpendapat ianya boleh dielak kan dengan pengambilan ubat dan bukan dengan cara mencukur bulu kucing tersebut.

Nampak memang kesian..kan??tapi mungkin mereka ada alasan sendiri kenapa bulu kucing ini  terpaksa di dicukur.


Sekian..

Tuesday, 10 December 2013

GAMBAR BULAN MADU FIZO OMAR DAN ISTERI

Assalamualaikum..

seronok tengok gambar2 Fizo Omar dan isterinya Mawar
yang sekarang sedang berbulan madu di Paris..
mereka ni nampak sama cantik dan sepadan kan??
muka pun seiras je...
jom tengok gambar2 romantik mereka nih..

Ada video nya jugak..
layan je la....








 




sekian

Friday, 24 May 2013

GAMBAR FIZO OMAR DUKUNG NELLYDIA SENROSE

 Assalamualaikum...

Drama ke filem
tak tahu la pulak..
tapi tajuk nya Cindererlla









wah..mesra petronas betul nih..
sampai berdukung2...
pelakon  ni memang pandai la menghayati watak..
ye la..kalau tak sentuh2
mood tu tak sampai tau..

korang mana tau..
korang bukan pernah belakon pun..kan??

sekian..

Monday, 4 February 2013

ARTIS MEMANG SUKA CAKAP MEREPEK

Assalamualaikum..

Selamat petang semua...
dah lama tak update blog..
heheh,,baru sehari tak update dah rasa lama..hahaha..

Ada baca tak hari ni berita pasal
Fizo Omar punye kekasih tu...??
lawa kan muka pompun tu..
muka je la yang lawa..


Teringat2 je lagi rancangan bersama Dato Dr.Fazilah Kamsah dulu..
Topik depa "anak emak"..
bila Dato tanya Fizo perempuan cemana yang dia nak buat isteri...
Fizo ada jawab lebih kurang gini..

"yang sopan,dan mak saya memang tak suka
perempuan yang pakai tak cukup kain.."

mungkin bagi Fizo dan emaknya
cukup kain tu maknanya
tutup payudara dan tutup kemaluan je..
lurah ke apa,tak pe tak tutup..hahahah


sekian...