Showing posts with label fesyen artis. Show all posts
Showing posts with label fesyen artis. Show all posts

Thursday, 2 July 2015

JANGAN BERANGAN LA NAK PAKAI BAJU CHE TA..

Assalamualaikum..



Bila entah nak kaya macam Che Ta ni..
Ada baca tak yang dia kata dia kena sewa
kondo sebab nak letak kan baju2 dia yang banyak tu..
Selalunya orang kalau baju banyak
orang beli almari baru..
tapi Che Ta siap sewa kondo..Kau mampu??
hahahah...

Tu baju Che ta..
baju anak dia pun banyak jugak..
Sampai 4 almari.
baju2 tu pulak pakai sekali je sebab banyak sangat..
kebanyakan nya baju2 berjenama yang diberikan oleh penaja2
dan dihadiahkan oleh peminat..
eh!!peminat ke??ke onlineshop sebab nak suruh promot.??heheheh


Sekarang kan memang gitu trend nya..
bagi baju kat artis dengan harapan artis tu akan promote..
padahal artis tu buka2 je terus campak dalam lemari..
nak promote??tak sempat la..I ada show jap lagi..katanya...
ekekek..

Sebab tu la..
tak payah la bagi kat artis..
bagi je kat blogger..Blogger kalau mempromosi kan barang
memang terbaik...kan??hahha...

Apa lah nak susah2 Che Ta oi..
sedekah je la kat kami2 yang semekin ni..
hahha..bukan semua orang malaysia ni gemuk2..
ada je yang lebih kurus dari CheTa
(sebab dia kata dia tak jual kat orang sebab baju tu kecik2..
bajet cam dia sorang paling kecik kat mesia ni)

Tapi kan baju2 dia over sangat..
kalau sedekah kat orang miskin nak pakai pi mana la..heheh



Baju2 anak yang baru pakai sekali tu
sedekah je kat rumah anak yatim..
ramai je yang nak pakai..
ke Che Ta nak simpan untuk kelahiran seterusnya??

Pandai  pulak makcik dok ngajar Che Ta..heheh

Nak nampak "wow!" time balik raya nanti??
meh klik sini..tak pakai baju Che ta Pun boleh wow jugak la..

sekian..

Saturday, 3 January 2015

GAMBAR KOLEKSI PAKAIAN FAZURA SEPANJANG MAHARAJA LAWAK MEGA 2014

Assalamualaikum...

Fazura ni cantik..kan??
tengok tak maharajalawak mega tu..
tetiap minggu baju yang dia pakai cantik2 semuanya...
Tu semua rekaan pereka fesyen terkenal ,
iaitu Rizman Ruzaini..
Jom le kita tengok baju2 rizamn Ruzaini yang Fazura pakai dari minggu pertama maharaja Lawak Mega sampai la minggu ke 8..



minggu 1


Minggu 2


minggu 3


Minggu 4


minggu 5



Minggu 6


minggu 7



minggu 8


mimggu ke 9


yang mana satu yang cantik???



sekian...

Saturday, 20 September 2014

ANUGERAH LAWAK WARNA:FESYEN ARTIS MANA PALING BURUK?

Assalamualaikum...

Malam tadi berlangsung Anugerah Lawak Warna
Entah siapa yang tercalon siapa yang menang pun saya tak tahu..
Sebab tak tengok..
Tengok gambar2 artis2 melaram je kat ig.
Jom kita pilih baju siapa paling tak cantik..
Hehehhe.


Nad Zainal.


Almy Nadia


Nad Nisa


Syarifah Sakinah


Elfira Loy


Fauziah Ghous


Jihan Musa


Yana Samsudin

Eira Syazira


Nabila Huda

Sari Yanti

Siapa pilihan anda???
Saya sokong siapa saja yang anda pilih.
Heheheh

Sekian..

Friday, 9 May 2014

FESYEN ARTIS YANG MELETUP DI MAJLIS ULANGTAHUN KE 10 MAJALAH GLAM


Assalamualaikum..

Malam tadi berlangsung majlis ulangtahun 
Majalah GLAM yang ke 10 tahun...
Maka berkumpul la selebriti dan artis2
Meraikan nya...
Jom tengok fesyen2 aris yang memang meletop2
Pakaian nya tak nak kalah sorang pun..
Hehehh...




Nurul Wahab
Kurus dah dia..
Dia pengguna Herbalife tau...


Scha dan Awal...
Orang kata kalau ngandung perempuan nampak seksi..
Tapi ni kes saja2 nak orang nampak
Dia seksi..ekekekk...



Rossa...
Yang belakang tu entah sapa entah...
Dah kenapa pakai gitu..tak pe la dia pakai gitu..
Bukan popular pun..
Ekekkeke


Atilia...



Fazura ..
Cantik sangat....
Macam tuan puteri cerita dongeng kan??


Cantik sangt dia nih..
Lagi sekali la..heheh


Chef Wan...


Barisan artis terkenal dan tak dikenali..
Heheheh..nampak tak Umi Aida kat situ??...


Ning Baizura..
Kurus kan??? baju je merapu..
Hahhaha


Noh hujan dan Nina...
Suka tengok Nina sekarang..
Sejuk mata memandang...

Sebenarnya tak ramai sangt pun artis yang ada..
Artis jemputan yang membuat persembahan 
Antaranya M.Nasir dan Sheila Majid..


Sekian..

Wednesday, 27 March 2013

KIM KARDASHIAN DENGAN PENAMPILAN YANG BURUK

Assalamualaikum...

Selalaunya orang perempuan nih bila mengandung 
nampak cantik je..kan??muka berseri2..
tapi jangan la pulak bila muka cantik,wajah berseri2,
pakai apa pun nampak cantik..
Kena lah berhati2 jugak bila nak mengenakan satu2 fesyen tu..
takut jadi macam Kim Kardashian ni..
nampak pelik dan hodoh sangt..









kesian baby kat dalam perut tu..
asyik tersepit je sebab Maknya suka pakai ketat2..
Rasanya dia ni lepas bersiap mesti lupa nak bercermin.

sekian..