Showing posts with label didie alias. Show all posts
Showing posts with label didie alias. Show all posts

Thursday, 19 May 2016

FASHA SANDHA JADI DUTA , DIDIE ALIAS PANAS HATI

Assalamualaikum..




Hari ni tengok kat IG Fasha Sandha banyak nya dia upload gambar2 cantik dia di majlis perasmian Duta Johor.Wah!!murah rezeki Fasha.Dapat jadi Duta Negeri Johor.Lepas ni ramai la orang suka pergi Johor..hehheh...


Tapi dalam pada seronok2 tengok gambar2 cantik Fasha ni terbaca la caption bikin panas oleh pelakon dan pelawak Didie Alias di laman IG dia.Katanya sebelum ni  pihak  Tourism Johor  dah melantik Didie sebagai Duta Grandeur  tapi alih2 hari ni orang lain pulak diraikan sebagai Duta dalam satu majlis tertutup




Aih..pelik juga nih..Tak kan lah perlantikan duta baru dalam masa yang singkat dan tanpa pengetahuan Didie Alias.Adakah majlis yang diadakan sebelum ni hanya untuk suka je???heheh...Ini pulak kenyataan dari anak Didie Alias sendiri berkaitan hal tersebut.

 Betul juga kata anak Didie ni..Ini sesuatu yang memalukan..mana boleh buat macam ni tanpa perbincangan dua2 pihak.Kesian kat Akak Didie ..KALAU YE PUN NAK TUKAR MAKLUM KAN LAH TERLEBIH DAHULU. Kan buang masa orang je tu , pi ambik gambar duduk dalam majlis tu , tunjuk muka last2 pilih orang lain tanpa dimaklumkan..Tapi mungkin ada salah faham yang berlaku di sini.harap2 dapat lah kedua-dua pihak duduk berbincang dan menyelesaikan perkara ni tanpa memburuk kan sesiapa..


sekian..

Tuesday, 11 August 2015

TOLONGLAH JAGA SENSITIVITI ORANG LAIN - DIDIE ALIAS

Assalamualaikum..

Kesian dengan Didie Alias yang terpaksa menjawab bagi pihak surat khabar yang menyiarkan gambar nya di salah satu berita jenayah.
Tak pasal2 orang salah sangka..
buatnya yang baca tu cuma baca tajuk je cemana??kan dah mengaibkan orang namanya tu...



Kot iye pun ianya kesilapan teknikal
apa la salahnya pihak akhbar hubungi Didie dan minta maaf..
Ni tak, senyap je..
Mana la orang tak marah..lagi2 orang popular..


sekian...


Wednesday, 15 January 2014

DIDIE ALIAS HAMIL 3 BULAN

Assalamualaikum..




Berita ni di sampaikan sendiri oleh Didie Alias..
tahniah..mesti seronok sangatkan..
siapa tak teruja nak dapat baby...
baru jap tadi tengok kat insta dia..
dia letak gambar ni..

dah 3 bulan katanya..


Didie Alias mendirikan rumahtangga dengan Norisham
pada tahun 2009 .



"Alhamdullillah berkat doa kami,Allah makbulkan permintaan mami & dadi... Amin Ya Allah.. Kandungan mami dh msk 3 bulan 5 hari..Doakan kesihatan mami & baby dlm kandungan mami ok..Tak lama lg mami akan berkongsi satu rahsia yg sgt ajaib tuk semua Wanita2 diMsia k...tungguuđź’‹luv uooollssss❤ "

tahniah...

sekian..