Skip to main content

Posts

Showing posts with the label design inai dan heena

18 DESIGN INAI HEENA YANG MELETOP UNTUK MAJLIS PERKAHWINAN

Hi. 
Masa kecil-kecil dulu suka betul pakai inai. Saya ingat lagi .. Di depan rumah saya ada pokok inai. Setiap petang saya kutip daun daun inai tu nak tumbuk dalam tumpurung. Tumbuk guna batu je. Lepas tu letak kat kuku.
Memang hari-hari berinai je kuku ni.hahah..
Tapi sekarang Inai dah makin mudah nak digunakan. cuma picit je dan macam-macam bentuk dan design boleh buat. Bukan je untuk kuku malah digunakan untuk mencantik kan bahagian tangan pengantin.






Hari ni saya kongsikan 18 design inai atau heena yang meletop dan sesuai untuk majlis perkahwinan anda.
Design-design ni saya dapat dari instagram  Mehendibyreshmaofficial, Pawam_mehndi , mehandiinvention, thegirlishchoice, thegiftssociety , girlyglimpses dan  Heena_fansclub .
Boleh la dijadikan rujukan untuk majlis anda nanti.