Skip to main content

Posts

Showing posts with the label dato azril radzi

PENGASAS V'ASIA NAK BERI RM10 RIBU PADA 10 ORANG YANG MEMERLUKAN BANTUAN PERNIAGAAN

Assalamualaikum..



Saya suka berniaga.Memang minat berniaga dari dulu lagi.Sekarang pun saya berniaga kecil-kecilan je..Setakat menjual pada kawan2 dan jiran2 saja..Mungkin tak rasa lagi la cabaran berniaga yang besar-besar macam sesetengah orang.Tapi saya faham kesusahan tu macam mana bila produk tak laku, saingan berniaga yang sangat kuat dari peniaga lain , belum campur lagi bab dianiaya dan sebagainya.Tapi kita ni kena kuatkan lah semangat dan teruskan usaha.jatuh banyak kali tu kan jalan untuk kita berjaya..



Bila saya terbaca komen2 di satu page seorang ahli perniagaan ni saya rasa sedih , kasihan dan terfikir macam mana la diaorang nak teruskan perniagaan diaorang kalau begitu punya kuat cabaran dalam perniagaan yang diaorang alami.Dalam satu page yang mengggunakan nama ahli perniagaan terkenal Dato Azril Mohd Radzi, pengasas V asia, ada banyak komen yang meminta simpati dan pertolongan ahli perniagaan ni.




Ni semua gara-gara satu status yang dimuat naik di satu faceook page meng…